De startlijsten zijn er nog niet, dus ik kan niet echt met 100% zekerheid zeggen dat de BB in de middag zal zijn hoor! Ik kan me niet anders voorstellen en bij mijn weten is het ook nog nooit anders geweest, maar een garantie zit er niet in...
Ik ben present! Met het oude paardje van manic Voor het eerst crossen bij de B paarden, ben heel erg benieuwd Vind het jammer dat er geen foto's zijn van de hindernissen, weet echt niet wat me te wachten staat...
Oeh heftige hindernissen haha, vooral dat bruggetje, ach we zullen zien! @ manic: we doen gewoon heel stoer en gaan meteen B Volgens Jan kunnen we dat prima hebben dus daar vertrouw ik op!
punjab
Geplaatst: 13-05-11 18:48
Wij gaan ook meedoen met de BB paarden.
In mijn onderschrift staat een topic met paar foto's van hindernissen van in vrouwenpolder.
De starttijden staan op de site. Ik heb me laat opgegeven, dus mag niet klagen. Maar beetje vroeg is het wel! Ik ga om 6.30 weg rijden.
Ik zag wel veel bekende namen op de lijst staan. Veel mensen gaan een eind rijden! Javayo en Jetske: beide veel sterkte, allebei niet leuk! Hopelijk gaat het snel weer beter dat jullie weer kunnen starten!
Laatst bijgewerkt door Annetje op 15-05-11 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:tijden verwijderd
ik heb ook fijne tijden, we hoeven niet midden in de nacht weg...pas om 6.00uur!!!! en tussen de dressuur en springen tijd om te verkennen...wat een luxe deze keer..
Ik heb ook erg fijne tijden, 11.22 pas, helaas moet Jan van Beek (waar ik bij mee reis) een stuk eerder (9.37) dus dat wordt op tijd vertrekken, gelukkig geen nachtwerk. Succes voor diegene die lekker in het donker gaan reizen!
Als ik kan starten, heb ik iig fijne tijden! Zijn met beide paarden ongeveer hetzelfde (maar dan op de verschillende dagen) en we zijn lekker op tijd klaar dus beide dagen
Fijne tijd die BB! Mag rond 16.15 u dus das relaxed. Woensdag nog een training bij Rob Jansen en dan hopen dat het zondag goed gaat. Heb helaas een paard met watervrees ( als het hem uitkomt $%#@& )
De starttijden zijn bekend en daarom is er een starttijdentopic: [SGW] Starttijden Vrouwenpolder 21/22 mei Alle starttijden die in het voorbesprekingstopic genoemd worden zullen worden verwijderd.