dirkje schreef:die regel van ,na 6 jaar shanks en op een hand,word volgens my niet altyd opgevolgd,als je tenminste ziet naar afgelopen zondag wedstryd oosterwolde,hier werd een 8 jarige op twee handen gereden.
Deze combinatie werd dus ook niet geplaceerd en dat was juist. Wat de ruiter deed was het paard corrigeren en dat was nodig. Het is beter een keer te corrigeren en geen placering te krijgen als dat waarvoor het paard werd gecorrigeerd op twee handen door te laten etteren en de volgende wedstrijd weer het zelfde te moeten meemaken. Als je heel goed had gekeken had je ook geweten waarom.