[WN] Joy Starduster @ les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-11 15:50

Hé WD: je paardenman z'n kind doet het goed hè! :D Zeg maar dat hij trots mag zijn op zijn fijne dochter :j Heerlijk dier is het <3

Wendy: hij is niet hyperdepiep enthousiast hoor :D Hij is juist heeeel rustig, maar gewoon altijd positief :j Ik heb wel eens les gehad van mensen die verwijtend naar me riepen: 'wat ben je nou aan het doen'!' Dat ik dacht: :? als ik dat wist had ik jou niet nodig .. :D Dat heb ik bij hem dus nooit :))

MF: Snap jij alles wat hij zegt := Hij roept soms dingen dat ik denk :o? Maar blijkbaar pik ik er toch iets van op :):)

Rijden wordt ook echt met de dag constanter, echt heel erg fijn!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 08:36

Citaat:
Hij focust zo ontzettend op wat wel goed gaat, en wat niet goed gaat gaat dan ineens toch lukken
Prima insteek :j

Fijn dat het nu eindelijk de goede kant op lijkt te gaan en dat je een instructeur hebt gevonden waar het mee klikt, dat rijdt wel het prettigst :-)

T ziet er goed uit +:)+

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 08:40

Hé Cer :D Ooit had ik al een instructrice die begreep hoe het werkt met Joy, maar die wilde andere dingen doen ofzo >;) ... :+ Maar ik ben echt heel blij met Erwin :j Hij vraagt ook altijd voor de les wat we hebben gedaan en wat wel en niet goed ging: om heel concreet die dingen op te zoeken in de les :j

Cer

Re: Joy Starduster @ les

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 08:42

Het is gewoon heel lastig om les te vinden op lokatie, dus dit is toch super! :j
Ik heb laatst ook nog iemand doorverwezen naar jou, om te informeren naar jouw instructeur omdat je daar zo blij mee bent :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 08:55

Goede les is idd heel lastig te vinden :j

Roosstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 08:59

Ziet er goed uit meid!

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 09:42

Ik heb bericht van haar gehad Cer :j Heb uitgelegd van wie ik nu les heb, maar verder niks gehoord :n Kan me ook voorstellen dat als je echt wedstrijdambities hebt je ook een westerninstructeur wilt.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:49

Ziet er goed uit hoor Chantal ze loopt erg fijn zo te zien! Top!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:52

JoyRider schreef:
Hé WD: je paardenman z'n kind doet het goed hè! :D Zeg maar dat hij trots mag zijn op zijn fijne dochter :j Heerlijk dier is het <3

Hij is super trots op zijn dochter :))