[WN] Morgen lessen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emita

Re: Morgen lessen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:53

Dat klopt wel hoor.. Maar ze hebben echt gigantisch veel pension paarden en heel weinig manegepaarden (voor zover ik weet een stuk of.. 8?) en daarvan worden ze niet allemaal meer gereden. Eerst had ik les op de dinsdag waar het echt niet normaal druk is, daar reden een aantal pensionpaarden tussen die hun eigen training deden en alle manegepaarden met mensen die les kregen. Na een paar keer gevraagd te hebben, waren er in een andere les nog drie mensen die ook graag op een andere dag les wilden hebben. Nu rijden we op een dag dat het rustig is, de 'manegeles' is met 4 paarden (dus ik en die andere 3) en af en toe rijdt er een pensionpaard mee maar niet altijd. Als er wel pensionpaarden meerijden zijn dat er twee of drie. Maar het was dus wel lastig om op een andere dag les te kunnen krijgen.

Ik denk dat het ligt aan dat de Madepolder officieel een trainingsstal en pensionstal is, en eigenlijk geen manege. Toen ik in die drukke les zat vond ik dat de lessen op zich wel goed waren maar ik werd zenuwachtig van zoveel paarden in de bak. Maar hoe er op dit moment aan mij les wordt gegeven ben ik heel erg tevreden en ik voel me er nu ook wel goed bij, op deze manier zou ik ook gewoon door willen blijven lessen. Komt er ook nog bij dat de instructrice heel veel geduld heeft en dat vind ik knap, want ik heb bij zoveel verschillende stallen (ook gewoon dressuur/springstallen) gereden waarbij de instructrices meestal niet zo aardig waren en snel chagrijnig werden als je iets niet snapte of niet durfde. Dus wat dat betreft vind ik de Madepolder ook erg goed!

Beetje een onsamenhangend verhaal, maar oke :')

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 15:42

essiedepessie schreef:
hmmm.. ik denk dat je de boel iets te rooskleurig voorstelt ;)

het is niet dat iedereen het doet hoor, dat weet ik wel, maar IK wil niet zo worden, en ik mag eind van de zomer western les krijgen, dus ik ga over naar western ! jippie

essiedepessie

Re: Morgen lessen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 09:30

Dan ga je recreatief rijden, en of je dat nou doet met een dressuuroutfit of een westernoutfit maakt niet uit :)