Of wordt er een onderscheid gemaakt tussen de wedtrijden van VLP, VET2000, LRV, VLAR ...
Ik snap trouwens de verschillen helemaal niet zo tussen die verenigingen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shanelle schreef:Of wordt er een onderscheid gemaakt tussen de wedtrijden van VLP, VET2000, LRV, VLAR ...
petitparis schreef:VLP is altijd provinciaal en eenmaal je hoger geklasseerd bent steeds nationaal. Naar Mijn gevoel zijn prof ruiters (zeker als ze internationaal rijden) vnl bij VLP aangesloten, voor de dressuur zijn er ook meer klassen tot intermediaire, PSG en grand prix.
VLP endurance is direct nationaal niveau en wordt door groot en klein gereden ongeacht hun niveau
En Vet2000 is dacht ik een vereniging, die opgericht is voor en door enduranceruiters, dus waarschijnlijk staat op hun kalender zowel VLP als LRV wedstrijden...
VET2000 is nu een LRV club, vroeger VLP. Het bevat vooral recreatieve ruiters, de enduranceruiters zijn destijds bij VLP gebleven.
Seltje schreef:Hmm, Intressant topic, ik ben zelf van Zandvliet (woon eigenlijk de helft van de tijd wel in Essen, maar kom). Ik ben altijd geintresseerd geweest in endurence, alleen nooit echt aan willen beginnen omdat ik er te weinig over weet, te weinig over kan vinden, en eigenlijk lang geen geschikt paard heb gehad. Nu heb ik wel een geschikt paard, dat van de ene blessure naar de andere loopt, dus toch niet geschikt.
Ik zou wel eens graag helpen/groomen/... bij een wedstrijd, iemand nog hulp nodig?