Citaat:je typt nouw zelf ook een fout: tiepvauwt= typfout
ooo dat doet ze express, had jezelf ook wel kunnen bedenken toch.
Ontopic: Leuk paard, ben benieuwd hoe hij straks onder het zadel is!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)!
Maarja ik zit dan ook in de reiners, dus ben gewend dat ze de volgroeid de 1.50 net (niet) halen, mijn eigen Paint is ongeveer even oud (ietsje jonger, en reining gefokt) en die haalt volgens mij ook echt de 1.40 nog niet, hahaha
Nog heel veel succes op de wedstrijden!! 
) Citaat:APHA Register of Merit (ROM) Award: awarded to the horse who has won 10 or more points in one event
Wranglerbutt schreef:Tellisto schreef:Ben benieuwd of iemand een antwoord heeft op de vraag waarom een paint cq. western paard zo hoog mag zijn op de achterhand.
Het dier is pas 2... een paard in de groei mag overbouwd zijnom de correcte term te gebruiken
Wranglerbutt schreef:Tellisto schreef:Ben benieuwd of iemand een antwoord heeft op de vraag waarom een paint cq. western paard zo hoog mag zijn op de achterhand.
Het dier is pas 2... een paard in de groei mag overbouwd zijnom de correcte term te gebruiken
Tellisto schreef:Inderdaad coquette! Er is geen enkel verschil te zien in de tijd, het lijkt zelfs erger te worden.
Ik stel de vraag omdat ik er vrijwel zeker van ben dat een dergelijk paard bij het KWPN niet eens opgenomen zou worden in het stamboek, laat staan dat hij prijzen zou winnen.
Ik rij geen western, dus wat weet ik van de eigenschappen en wensen ten aanzien van het western paard.
Elk stamboek heeft zijn eigen regels en wensen ten aanzien van het betreffende ras. Daarom vind ik het alleen maar leuk om het naast elkaar te leggen, zonder het ras af te keuren.