Bonnigje schreef:Ik ben gisteren geweest met Linda. We kwamen voor Jeddah en ze heeft het met kleine Senna (Whata Smooth Hint) heeeeeel goed gedaan in de Halter!
2x 1ste en 3x 2e !
Dus ZILVERE plak, GEFELICITEERD !!
Welke is Senna op deze foto?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jessiejanes"]
Ik ga kijken dus ik zal de digi meenemen,weet alleen niet of het lukt echt mooie foto's te maken bij zoveel aktie!
(Pappa =Doc Painted Bright)
[/quote]
Nou, als je dat zou willen proberen ...!!
[quote="jessiejanes schreef:Heej,Shane heeft precies hetzelfde figuur als Jacky!
Sugarmiss schreef:Toch ook geen slechte uitslag![]()
Ben je al weer 'bijgekomen' van je verwendag
........Mac"]
[quote="Bonnigje schreef:Ik ben gisteren geweest met Linda. We kwamen voor Jeddah en ze heeft het met kleine Senna (Whata Smooth Hint) heeeeeel goed gedaan in de Halter!
2x 1ste en 3x 2e !
Dus ZILVERE plak, GEFELICITEERD !!
, maar dat heeft het puntje dat Simply heeft gekregen wel goed gemaakt!. jessiejanes"]
[quote="jessiejanes schreef:Heeft iemand het programma van de ek paints toevallig bij de hand?
Wanneer is de open cutting?
de pappa van mijn Jacky start ook!![]()
jessiejanes schreef:Yeeeh,doc painted bright heeft gewonnen en is dit jaar dus EK-kampioen open cutting!
. Trouwens ook wel een opsteker voor de sport én voor het paard: Sherwin is "al" 13. Jammer dat de foto's niet gelukt zijn, maar de resultaten spreken voor zich, toch
?
gedaan! Goud in de Amateur Halter en Zilver in de Open Halter!!! Wat een kanjer!

beretrots ben ik op cash !!!! we hebben de video beelden goed bekeken en het is toch wel gaaf om je paard daar te zien lopen tussen al die grote namen
jojo schreef:vandaag zijn wij ook weer terug gekomen uit duitsland en mijn paard explicit cash deposit heeft de zilveren medaille in amateur stallions a.a hij was 4 maal 2de en 1 maal 3de !!!!!
in de open halter was cash 4 maal 2de en 1 maal eerste!!!!