buitenland wedstrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:37

Karrimh schreef:
in België vind ik het persoonlijk er wat relaxeter aan toe gaan. je kunt op de dag zelf nog kiezen/beslissen of je gaat en dan dus gewoon gaan.

Sorry, is niet juist. Als je niet kan komen, kan je tem de vrijdag nog annuleren. In Wallonië is dat (dacht ik) tem woensdag.
Uit respect voor de inspanningen die een organisator doet, lijkt met het gepast om als buitenlander je daar ook aan te houden en ook tijdig te verwittigen als niet komt opdagen. Dat maak het voor de organisator wat relaxer als hij een juist beeld heeft van de opkomst ;)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 20:28

Jantie schreef:
Karrimh schreef:
in België vind ik het persoonlijk er wat relaxeter aan toe gaan. je kunt op de dag zelf nog kiezen/beslissen of je gaat en dan dus gewoon gaan.

Sorry, is niet juist. Als je niet kan komen, kan je tem de vrijdag nog annuleren. In Wallonië is dat (dacht ik) tem woensdag.
Uit respect voor de inspanningen die een organisator doet, lijkt met het gepast om als buitenlander je daar ook aan te houden en ook tijdig te verwittigen als niet komt opdagen. Dat maak het voor de organisator wat relaxer als hij een juist beeld heeft van de opkomst ;)

ik bedoel het anders dan je begrepen hebt, sorry. wat ik bedoel is: als je je niet hebt ingeschreven voor een wedstrijd kan je altijd op het laatste moment nog wel gaan.

uiteraard niet eerst aanmelden en niet tijdig afzeggen dat is inderdaad niet netjes en excuus voor het verkeerd uitleggen

Jantie

Re: buitenland wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 21:16

Ah inderdaad, dat klopt. Maar dan betaal je wel dubbel inschrijvingsgeld.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:18

F3nn3 schreef:
Ik ga inderdaad voor het uitrijden! Wil niet op een WK rijden en niet eens de finish zien xD

Eerst even off-topic:
Ze hebben hier in egmond een rondje van 24 kilometer voor enjoy the ride, misschien een leuk trainingsritje door duin en over het strand? http://www.enjoytheride.nl/ritten/duin_ ... rit_egmond.

Voor mij nog lang geen wedstrijden in het buitenland, eerst maar eens een oefenrondje egmond kijken hoe dat bevalt en dan nog eerst een kk rijden en dan misschien wedstrijden starten.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 21:00

Jantie schreef:
Ah inderdaad, dat klopt. Maar dan betaal je wel dubbel inschrijvingsgeld.

nog nooit dubbel moeten betalen op deze manier...
Dat 'niet van te voren inschrijven' geldt overigens alleen maar tot een bepaalde afstand geloof ik...

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 21:04

Vanaf 30km moet je vooraf inschrijven, anders dubbel inschrijvingsgeld. Tot vorig jaar hoefde dat niet in de 30km in Vlaanderen, in Wallonië wel.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 21:57

Ik heb tot in 2007 nog nooit dubbel hoeven betalen TOT 80km..
Baillieux 2007 80km heb ik wel vooraf ingeschreven.

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 22:22

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 22:49

is dat van voor of na 2007?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 22:50

2011

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 22:52

die regel bedoel ik van dubbel betalen

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:53

na 2007 volgens mij, het is nog maar een paar jaar.

Voor mij is België binnenland, dus ik hoop vooral in Frankrijk en Duitsland te rijden en wie weet ook eens in Nederland als er een CEI doorgaat die niet samenvalt met een leuke in France.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 22:00

geloof dat ze er niet altijd zo streng mee omgaan. vorig jaar Helchteren vrij laat ingeschreven en slechts het gewone inschrijfgeld kwijt. kan me wel voorstellen dat ze het dubbele vragen dan, anders doet iedereen het en is het einde zoek voor de organisatie.

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 10:51

Karrimh schreef:
geloof dat ze er niet altijd zo streng mee omgaan. vorig jaar Helchteren vrij laat ingeschreven en slechts het gewone inschrijfgeld kwijt. kan me wel voorstellen dat ze het dubbele vragen dan, anders doet iedereen het en is het einde zoek voor de organisatie.

Bij buitenlanders blijkbaar niet, maar in Wallonië zijn ze wel wat strenger dan in Vlaanderen.
In Vlaanderen kon, je wel eens tot woensdag inschrijven maar het gaat vooral op de dag zelf bij aankomst inschrijven kan, maar is dubbel betalen vanaf de 30km.

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 11:39

Dat 'niet zo streng' heeft te maken met de onmogelijkheid voor Nederlanders om online in te schrijven. Als Belg moet je ingeschreven (& betaald) zijn voor maandag middernacht. Als Nederlander eigenlijk ook maar soms bleef bvb de RP achter waardoor de inschrijving wat later was en men zich pragmatisch opstelde. De Nederlanders die we hier kregen hadden dat mooi op tijd gedaan, geen enkele die 'out of the blue' de dag zelf kwam opdagen :).

http://www.vlp.be/endurance/Endurance-D ... rijden/#03