[WN] max leeftijd reiner

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:03

Hangt idd af van paard tot paard. Het wedstrijdpaard van Patrick Van Coninckxloey (dat cuttertje) is al in de twintig en je zou het er niet aan aflezen. Het is een klein en freel paardje, en hijzelf is toch heel wat mens :') .
Paardje is nog erg lenig en haalt nog mooie scores. Je ziet ook dat hij er zin in heeft.

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 15:55

hmmm, die van mij is 16 en wordt door mij nog volop getraind en ook nog uitgebracht in shows en ik hoop toch nog minstens 10 jaar plezier van hem te hebben. hoeft niet op showniveau hoor, een strandrit is ook helemaal prima. Het enige waaraan ik merk dat hij een dagje ouder wordt is als ie meer dan 2 dagen stil heeft gestaan, dan is ie wat stijf en stram, maar dat heeft ook te maken met zijn insulineresistentie. Deze heeft een "jeugdig" karakter. ( van de week nog de hele bak van dichtbij bekeken :D na spoken achter de bakrand) en daar geniet ik volop van. Volgens mijn instructrice is het goeie gezegde : rust roest en daar sluit ik me volledig bij aan. zolang je paard het nog leuk vind en het werk lichamelijk aankan is er geen reden om te gaan minderen omdat hij "toevallig"" 16 is.