[WN] WN: Lisse, 3rd Indian "Fall" Show 2003

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:50

De filmpjes zijn op hoge kwaliteit gemaakt,dus je moet een snelle verbinding hebben anders gaat het mis Cool (als ik in mindere kwaliteit doe dan wordt het niks)

Trouwens,heb ik het het nu goed dat die 4 filmpjes ook de eerste 4 plaatsen waren??????(weet het niet meer zeker)
Reining komt ook nog erop Cool

Ik hoor trouwens meer klachten over het feit dat de filmpjes niet te zien zijn Verward wie heeft er tips om dit te verhelpen???

WWranglers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 07:15

Hoi Blaze,

Dit waren de filmpjes van de horsemanship, volgens mij Monique met Jester 1e, Anouk met Wit, 3e plaats, Rosanne met Billy 2e plaats, en Sandra met Sam (oeps weet niet meer hoeveelste ze was).

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 07:20

4 Haha!

WWranglers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 07:55

Zie hebben we toch de nrs 1, 2, 3 en 4 Knipoog .
De uitslagen zijn zowiezo met tekst naar de WHW gestuurd, hoop dat ze het de volgende keer plaatsen, alhoewel de nieuwe WHW natuurlijk vol zal staan met uitslagen van de NK Haha! . Maar we zien wel.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 16:30

Tja toch maar ff een vraag Cool

als je vanuit een rechter cirkel (in draf)in galop moet en na de galop een overgang moet maken naar stap en dan rechts afwenden.
Welke galop moet je dan hebben rechts of links???
er wordt niet aangegeven welke galop je moet hebben.