Een klasse hoger hoe zit dat nou precies?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annemeik

Re: Een klasse hoger hoe zit dat nou precies?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:00

Bij de dressuur moet je het toch ook zelf bijhouden?

En als je verkeerd start, doordat je je hebt verrekend, dan krijg je een brief van de knhs.

De resultaten op mijnknhs lopen vaak ook achter, dus je moet altijd zelf gewoon je coupons bewaren waar je dat op hebt staan. Krijgen jullie niet iets van een bewijsje dat je een wedstrijd hebt uitgereden en alles goed was?

33Bonita33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 12:18

Annemeik schreef:
Bij de dressuur moet je het toch ook zelf bijhouden?

En als je verkeerd start, doordat je je hebt verrekend, dan krijg je een brief van de knhs.

De resultaten op mijnknhs lopen vaak ook achter, dus je moet altijd zelf gewoon je coupons bewaren waar je dat op hebt staan. Krijgen jullie niet iets van een bewijsje dat je een wedstrijd hebt uitgereden en alles goed was?

Ja wij krijgen via de site de gegevens wel van hoelang je over de rit hebt gedaan en als ik me niet vergis staan daar ook het aantal gereden winstpunten voor die wedstrijd op maar deze lopen vaak ook achter.. en ik vind het gewoon jammer dat je daar nergens een overzichtje ofzo van hebt dat zou veel makkelijker zijn en ik vind het persoonlijk ook leuk om ergens te kunnen zien welke klasse je mag starten toch?:)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:28

Als je op de wedstrijddag blijft tot en met de prijsuitreiking krijg je na afloop je veterinaire kaart waar in elk geval duidelijk op staat of je goedgekeurd bent, of je wachttijden hebt gehad bij de p/a of finish ed. Je kan er ook voor kiezen een gefrankeerde envelop bij het secretariaat van de wedstrijd achter te laten, dan wordt de kaart opgestuurd. Maar tot het eind blijven heeft wel helemaal mijn voorkeur, als er iets niet klopt heb je tot een half uur na de uitslag de tijd om er iets van te zeggen en dan wordt dat gelijk uitgezocht. Bovendien is het gezellig en voor een organisatie leuk als je blijft ;) .

Shuristar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:29

Djilna schreef:
Als je de KNHS belt en vraagt naar Diana van wedstrijdregistratie of haar mailt kan zij aan de hand van je gegevens zien hoeveel wp je hebt. Als het goed is komt dit binnenkort ook via een pdf of excel op de site te staan..

Dank je, als het aan de orde is dat wij een klasse hoger willen gaan rijden dan ga ik haar even bellen. Misschien staat het tegen die tijd wel op de site.
Dit jaar blijven wij vast alleen nog klasse 1 rijden. Jack is niet echt een paard voor het grote werk ben ik bang....

Lenneke_

Re: Een klasse hoger hoe zit dat nou precies?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:24

Ik zou zowiezo altijd alle veterinaire kaarten en uitslagenlijsten bewaren, je weet nooit of je het nog eens nodig hebt.
Ik heb dat in begin niet gedaan omdat ik toch geen verdere ambities had, maar toen die ambities wel kwamen was het knap lastig om het papierwerk op orde te krijgen met die ontbrekende documenten.

Je kan het altijd nog weggooien.