Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb het M gewonnen! had een hele fjine rit welke voor mijn gevoel redelijk vloeiend verliep, alleen dacht poown ikke kan hier voor door en vera dacht ja dat kan, en ging hij rakelings langs de ton van h21/2 en dat deed zeer!! bij de landing van 17 voelde ik dat heel erg, maar ben doorgereden alleen dat tempo ging wel ietwat terug waardoor ik de tijd niet had.
Heb alleen de laatste 4 combinaties kunnen zien
Jullie gingen lekker plankgas. Goed hoor! Echt leuk!
).
.
!
daar is hij pony voor...
vera_pino schreef:Ik weet niet precies mijn tijd, de uitslag heb ik nooit gezien en ik had geen klokje want die liep niet
keek ik halverwege had ik geen klokje meer...
batterij was op.....
die heb ik daarna maar gelijk vervangen bij de de "E.shop"

patsmu schreef:Beterschap Patries!! Toch niet weer ......?
Nee nee Suus.. Nu eerst weer even paardrijden!!!! En dan zien we wel weer....
KOm wel een keer na je toe voor de helm.. Bellen wel even binnenkort.
Gaat vandaag iets beter kan iets binnen houden. Thee en beschuit...
Vera en sabine proficaiat. goed gedaan zeg..
dacht al
Je hebt nu toch mooi twee van die schatjes, kun je je nu weer lekker meer op de paarden gaan richten
Bel maar effe, heb toch de meeste maten hier. Heb trouwens erg veel positieve reacties op de nieuwe Pro II van Charles Owen gehad
Vind die zelf ook echt super lekker zitten
maar dat zal door mijn enthousiasme komen 
)
Zeer nuttige aanwijzing dus) Dat in verlichte zit galopperen is echt een goede oefening voor ons! Hij wordt dan te snel enthousiast en dan gaan we nogal hard en ik heb natuurlijk balansproblemen dan
De tip daarbij: in de bocht terugpakken, dan komt hij makkelijker bij elkaar.
)
)