Shoufshouf schreef:Nee heb haar nog niet gesproken. Vandaag was ze al geweest toen ik kwam. Via Ellen of via Linda?? Ik zal doorgeven dat je gemaild hebt.
Ik heb het via linda
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yerry schreef:Heej, allereerst wil ik je zeggen dat je goed op je paard zit! Nix mis met een goede dressuur houding, en ik neem aan dat je wel eens met stang en trens gereden hebt en vind ik dat je jou teugels helemaal niet te strak hebt met de shanks...ziet er netjes uit!![]()
Maaaarrrr....dat zadel komt wel degelijk bij de zadelmarkt vandaan, misschien heb je het elders gekocht of komt het iig van dezelfde leverancier...
Je zadel ligt ook niet goed op je paard, hij drukt tegen de schouder aan en komt van achteren omhoog, sluit niet mooi aan op de rug van je paard. Ook zit jij er niet goed op, je zit op de cantle [das de achterkant van het zadel] en je hoort in het midden te zitten. Heb je wel eens een echt amerikaans zadel gezien? of erop gereden? dan merk je wel degelijk het verschil hoe het zit en hoe het op de rug van je paard ligt.
Goede keuze om bij Sarah te gaan lessen! Top ruiter en weet wat ze doet!
Heel veel succes ermee!!

Nessa schreef:leuk dat het western rijden jullie beiden zo bevalt!!
Goed dat je les gaat nemen.
Waarom rijd je op 1 hand? Zou in eerste instantie maar op 2 handen rijden, en vanuit de lessen er verder aan gaan werken. Ik zie ook dat je je hand niet goed in het midden houd, wat wel belangrijk is.
Vandaar dat je beter nu even op 2 handen kan gaan rijden
Veel plezier en geniet er van!