Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

cornelie schreef:Maar toch, zo zie je ook maar weer dat een hoop mensen dat niet weten en dan wordt er toch 9 van de 10 x anders over gedacht. Ik zou dan liever niet zo'n foto in een blad willen hebben staan.

Cassidy schreef:Je kunt afspraken maken met de fotograaf hoor...(wat betreft de keuze van de foto's die in tijdschriften geplaatst gaan worden)

Sugarmiss"]
[quote="Cassidy schreef:Je kunt afspraken maken met de fotograaf hoor...(wat betreft de keuze van de foto's die in tijdschriften geplaatst gaan worden)

) en hoeveel foto's je ook maakt, veel verschil zou het niet maken. Het viel mij echter ook meteen op op de foto's, maar misschien heb ik op wedstrijden nog niet kritisch genoeg gekeken naar de ligging van het zadel tijdens een spin... 
Sugarmiss schreef:Het 2e bedoelde ikGebeurt zeer regelmatig, geloof me.
Indien het 1e het geval was, dan is hij er idd zelf bij geweest.
Willeke schreef:Simone de Geus is toch echt een NRHA judge en volgens mij moeten die toch wel wat afweten van de technische aspecten van de spin, dus denk idd dat je er een beetje naast zit
Nou snap ik waarom ze zo raar keken bij Paardensport TV toen ik heel brutaal zei dat ik het presenteergedeelte graag van haar over zou willen nemen, omdat zij toch niets met paarden had..
Gni, ik vind het ook wel een klein beetje grappig van mezelf
Wel erg gewaagd iig