[WN] Super wedstrijg wennekers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 12:44

hay , leuk dat jullie het een geslaagde dag vonden.

En zeer zeker een hele grote pluim voor YVONNE EN ROBERT die deze wedstrijd georganiseerd hebben OK dan! bij wennekers.
En natuurlijk Peter Vet die de bak in een super conditie hield, en laten we de omroepster ook niet vergeten ,Seapy je was toppie Knipoog

Ik heb jammer genoeg zaterdag zelf niet zoveel gezien, ik was super zenuwachtig Haha! en de voorbereiding duurde iets langer dan gepland, zonder BUGSY Bloos mijn steun en toeverlaat deze dag had ik het echt niet gered. OK dan!
Maar ondanks dit werd het toch een superdag , ben 1e geworden bij beginners showmanship at halter . Ik ben ontzettend trots op mijn 2 jarige ze was de hele dag super braaf Lovers en deed ook echt haar best.

Op zondag gelukkig meer kunnen zien, erg jammer vond ik dat Tabasco Tari niet werd gestart waarom weet ik ook niet, want hij zou wel komen.

Kortom het was echt een TOP weekend , en natuurlijk voor herhaling vatbaar, hoop met de zelfde organisatie. OK dan!

Heb wel een paar bokkers kunnen ontdekken maarr volgens mij heb ik ze echt niet allemaal gezien
Laatst bijgewerkt door charene op 28-07-03 12:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 12:47

Blaze schreef:
die laatste foto freckles??? om welk paard gaat het daar??? Cool

Ja dat weet ik helaas ook niet maar dacht zet hem er maar bij Bloos!
Maar misschien om ietsje sfeer weer te geven

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 13:26

die met dat streepjes shirt is "mijn Daan" *LOL*
wat is dat Freckels Knipoog Bloos! *LOL*

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 14:03

Jos schreef:
die met dat streepjes shirt is "mijn Daan" *LOL*
wat is dat Freckels Knipoog Bloos! *LOL*

Cool Cheese! Nagelbijten / Gniffelen

Zegt dit genoeg Pling

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:18

Weet iemand of en wanneer de volgende wedstrijd bij Wennekers is gepland?
Groetjes Wendy Lachen

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:29

Hallo allemaal,

Mijn dank gaat als eerste uit naar de fam Wennekers, die Robert en Yvonne de volledige vrijheid hebben gegeven om deze show te organiseren. Al vier tot vijf jaar lang hebben diverse mensen het op deze locatie geprobeerd om een mooie western wedstrijd te organiseren. Maar Jos Wennekers ging hier nooit echt op in. Nu dat het toch heeft plaats gevonden, hoop ik dat het er vaker zal gebeuren.

Mijn respect gaat uit naar Robert en Yvonne omdat zij het voor de eerste keer op hun schouders hebben genomen, om via de Wran deze super show te regelen.

Super vond ik het vooral, omdat er tijdens deze wedstrijd een ploeg mensen spontaan hun handen uit de mouwen staken. Ik denk bv aan diegene die twee dagen lang het verkeer hebben staan regelen en zelf niks van de wedstrijd gezien hebben.
Of aan de omroepster, die af en toe geen tijd had om te eten of om naar het toilet te gaan en twee dagen een geweldige presentatie gehouden heeft.
De dames in de office, die steeds meer kleding stukken verwijderden omdat het zo warm was daar binnen.
De dame die met twee kinderen de prijzen steeds uit reikte, had het ook niet makkelijk om de kinderen weer zover te krijgen om mee te lopen. Omdat deze de blaren op hun voetjes hadden.
De mannen die spontaan hielpen bij het op bouwen van het trail parcours.
En de jury, onder leiding van Ed Gosen, die heel cool bleef en geduld had als het even niet helemaal vlekkeloos verliep.

Ik zelf, manus van alles en toeschouwer, heb een geweldig weekeinde gehad, omdat ik met mensen te maken had die op alle vragen en commando’s die er zijn geweest, probleemloos hun eigen lieten aansturen.
Ik hoop dat Robert en Yvonne op de volgende wedstrijd weer dezelfde mensen bij elkaar kunnen krijgen, en dat we dan de kans hebben om de eventuele fouten die er waren, voor te zijn.

Voor het geluid aan de wedstrijd arena hebben we bv al afgesproken dat de boxen in de bak moeten hangen, omdat bij tegen wind is gebleken dat je het geluid niet optimaal krijgt. Ook ben je dan meteen van de vuilniszakken af, die er overheen zaten voor de regen.
Zelf schrok ik wel even toen er gevraagd werd tijdens de show van de Future Guys, of het geluid wat harder mocht. Met tranen in mijn ogen heb ik staan kijken naar de meters op de apparatuur die we mee hadden. Alles stond in het rood! Twee kilowatt geluid kwam er uit de boxen die mij vragend aankeken of het wat minder kon.

Ook de werknemers van Stal Wennekers waren geweldig, alles wat we vroegen werd meteen ingevuld. De voerwagens heb ik regelmatig hals brekende toeren zien uit halen, om de paarden te voor zien van hun eten. Heel geduldig en met beleid sturen ze hun tractors door de mensen massa heen. Over de catering was geen klagen, en ook die mensen verdienen een pluim omdat ze het western-wennekers-dorp goed voorzien hebben van eten en drinken.

Als toeschouwer heb ik mooie dingen gezien. Op en top kwamen de ruiters, die zo belangrijk zijn voor onze sport, de bak in. En als vader, heb ik kunnen zien hoe mijn dochter haar punten bij elkaar gereden heeft om mee te mogen doen aan het NK.

Iederéén bedankt van mijn zijde, ik vond het heerlijk om mee te mogen helpen aan deze show.
Van het publiek dat op deze wedstrijd is afgekomen, hoop ik dat ze er de volgende wedstrijd weer bij zijn, want hun opkomst maakte het natuurlijk compleet.

TIME………………cutting, het was echt geweldig.

Vr Gr Peter Vet

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 11:27

En peter vergeet jezelf ook niet Knipoog zonder jou was er ook geen super geluid geweest, (ondanks de wind) en de bak bleef ook telkens weer super netjes OK dan! en ik weet niet wat je allemaal nog meer gedaan hebt.
Dus voor jou ook een grote pluim .

En natuurlijk gefeliciteerd met je dochter en we komen haar aanmoedigen hoor met de NK Haha!

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 11:57

Hallo bokkers,
Ik vond het een hele leuke wedstrijd. We zijn 2e in de open trail geworden, 4e in de open hms en niet geplaatst in de pleasure maar alweer een beetje beter dan de vorige pleasure die we reden, dus ik ben tevreden.

Wat Monique (=Jester) betreft, ik geloof niet dat je iemand in de weg hebt gereden (of ik heb iets gemist Verward ). Je hebt je genoeg voorbereid: o.a. clinics gereden op verschillende locaties, meegedaan met de jurycursuswedstrijd, op trainingsweken bij de Togetherranch, "schrikparcoursen" gebouwd enz. enz. Jester is normaal gesproken heel erg kalm en was gewoon erg onder de indruk van de stapmolen, open bak enz., volgende keer beter.

Ik hoop dat er meer wedstrijden hier gehouden worden want ik vond het echt een superlocatie en een goede organisatie OK dan! !

Groetjes,

Bianca

painthorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 13:41

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 14:07

Jaaaaa, ook leuke foto's Cheese! van Holly (zie pagina 12/13).

Het was trouwens wel schrikken toen ik aan de trail wilde beginnen en ik het parcours niet herkende. Bleek dat het verkeerde parcours was opgebouwt Haha! . Gelukkig werd het snel weer in orde gemaakt .

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 15:49

Ook ik wilde iedereen bedanken voor de TOP organisatie en ook ik heb de grootste bewondering voor Robert en Yvonne OK dan! Ik hoop dat jullie de pijn en vermoeidheid snel vergeten zodat er in de (nabije) toekomst nog eens zo’n fantastische wedstrijd bij Wennekers gehouden kan worden *LOL*

Ik heb echt een top weekend gehad, ook al staan de blaren nog op mijn voetjes Huilen en ben ik een paar kilo afgevallen van alle stress en van het dansen de hele zaterdagavond Hyper!

Volgende keer hoop ik zelf ook de arena te kunnen betreden Pling

fantasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 17:39

hoi
ik vond het ook weer harstikke leuk
mijn paard word met de wedstrijd braver
dat is die bonte die ik zondag in de beginners reining starten
hij was echt braaf OK dan! dus tot de volgende wedstrijden

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:47

robert_yvon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:39

Hey Peter,

Bij deze willen we je hartelijk bedanken voor de inzet op de wedstrijd bij Stal Wennekers. Ook dankzij jou inzet is dit wekend top verlopen.We hopen dat je ook de volgende keer weer van de partij bent.Voor iedereen die dit leest Peter Vet bedankt voor je inzet geluid en natuurlijk ook voor de jongens die je meegenomen hebt die ons ook geweldig geholpen hebben.Oja en we missen je ontbijt nu al.

GROETJES ROBERT EN YVONNE SCHIJF

Leins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 18:20

Uiteraard wil ik ook iedereen bedanken
fam Schijf, fam Vet, de jury, alle medewerkers, de deelnemers en niet te vergeten het publiek! OK dan!

We moeten maar eens een datum prikken voor een nieuwe wedstrijd...

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:15

Hoi Robert en Yvon

Hoe is het met je voet Verward

Ook wij zijn zeker weer van de partij hebben het rueze naar ons zin gehad.
Was een super leuke wedstrijd OK dan!
Afbeelding

robert_yvon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:38

We willen ook graag de Omroepster van Wennekers Western Show hartelijk bedanken voor haar hulp Cindy Bedankt het was top OK dan!
Hopelijk ben je er volgend jaar weer bij

Groetjes Robert en Yvonne Schijf

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:42

Ja, en dan natuurlijk ook de winnende proef van de Freestyle Reining rijden Cool

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:46

hey Robert en Yvon leuk he al deze berichtjes OK dan! , wanneer gaan jullie nou echt weg bij wennekers , wil natuurlijk wel een leuk afscheidsfeestje Haha!

hey Bugsy ook al ontsnapt aan je werk Knipoog

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 13:59

sssssst.