@Illusion: Het kan zijn dat ik een verkeerd beeld heb van westernrijden,ik heb het ook nog nooit gedaan...
Het is ook mogelijk (wat zeker en vast zal zijn) dat ik met mijn neus op de feiten wordt gedrukt,dat western niet zo relax is zoals het er (soms) uitziet.
Het is dan ook de bedoeling door lessen te nemen en ervaring op te doen dat ik wel iets bereik dan in deze sport,wat in de dressuur me niet lukte,omdat het me niet echt lag....
)aangezien ik al best met een lang teugeltje kon sturen en al heel wat vlieguren had, dus hóé moeilijk kon het wezen, toch? Naja, daar dacht ik na die eerste les toch wat genuanceerder over. Nooit geweten dat het zo moeilijk was om dingen af te leren...en idd die ontspanning, mén das moeilijk zeg...
) door mijn houding sprong de poownie steeds om... Ik kan hem ook op zit sturen... Nou, dat kon met een manegetaxi echt niet... Die houding is er overigens ook ingebakken door de manegelessen... Ik begin daar steeds meer op terug te komen... Maar western is echt niet zo makkelijk als het lijkt!