waarom niet 
Is nét een gewoon mens hoor, die Wiebe...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
waarom niet 
Paintless schreef:zo denk ik er nou exact over.
ik stond voor de jury, maar dacht.. ach nee. laat maar. hij heeft het druk.
hij had al amper pauze gehad omdat ie aangesproken werd door iemand en dan kom ik ook nog zeuren wat ie van me vond..
dat was overigens wel duidelijk, ik was laatste.
maar nu, 2 weken later, vraag ik me af. wat deed ik verkeerd, wat was niet goed. lag het aan mij, had mijn paard niet genoeg takt? dat zijn allemaal vragen waar ik geen antwoord meer op kan krijgen.

, heel kort, helaas DQ en dan mag de rest dan nog zo goed gegaan zijn daarna, het is en blijft fout.
Paintless schreef:ik stond voor de jury, maar dacht.. ach nee. laat maar. hij heeft het druk.
hij had al amper pauze gehad omdat ie aangesproken werd door iemand en dan kom ik ook nog zeuren wat ie van me vond..
dat was overigens wel duidelijk, ik was laatste.
maar nu, 2 weken later, vraag ik me af. wat deed ik verkeerd, wat was niet goed. lag het aan mij, had mijn paard niet genoeg takt? dat zijn allemaal vragen waar ik geen antwoord meer op kan krijgen.
en harder de volgende keer.
maar Paulette Zorn komt eens per maand bij mij langs, er zijn meerdere kandidaten die die dag mee komen lessen en kunnen we zo de reiskosten delen, heb nog plek vrij