Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HumbleTalent schreef:Over het rijden en dik zijn lever ik geen commentaar.. maar wel even over de blanket die je over je dekje en onder je dekje hebt gevouwen.
Dat kan echt niet zo. Koop of een passende blanket die je niet onder je pad hoeft te vouwen of rij zonder een blanket. Het is voor een paard niet prettig dat je de uiteinden van de blanket onder zijn pad vouwt. Daardoor krijgt hij/zij de naden op de rug. Op 1 foto valt de blanket zelfs onder de pad uit waardoor het helemaal een scheve bedoeling wordt onder de pad.
Niet doen dus!
VivaLaVida schreef:geeft een fijn beeld!
Ik zou alleen de shanks eruit halen en met snaffle gaan rijden. Ga pas op shanks rijden als je op 1 hand kunt rijden! Kennis zei pas: pas als je alles op je zit kunt, zonder hoofdstel, moet je met shanks gaan rijden. Snap dat hij sterk is maar daar heb je ook manieren voor om daar mee om te gaan!
Zie dit niet als kritiek maar als een tip

Sonja schreef:Leuk dier, helemaal het type waar ik op val. Rijden ziet er vriendelijk uit.
Misschien irritant om voor de 20e x te lezen, maar je pony is dusdanig dik dat het een gevaar voor zijn gezondheid is dus ik hoop echt dat je al die opmerkingen serieus neemt.
HumbleTalent schreef:Over het rijden en dik zijn lever ik geen commentaar.. maar wel even over de blanket die je over je dekje en onder je dekje hebt gevouwen.
Dat kan echt niet zo. Koop of een passende blanket die je niet onder je pad hoeft te vouwen of rij zonder een blanket. Het is voor een paard niet prettig dat je de uiteinden van de blanket onder zijn pad vouwt. Daardoor krijgt hij/zij de naden op de rug. Op 1 foto valt de blanket zelfs onder de pad uit waardoor het helemaal een scheve bedoeling wordt onder de pad.
Niet doen dus!

Sommingen lijken wel 'dik van lucht' te worden