Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 04-11-10 23:02
Ik weet niet hoe het komt dat ze stijve billen had. Ik heb haar wel helemaal ingepakt in dekens op de vetgate en na de finish. Of het komt van het staan in de trailer, of toch het feit dat ze deze afstand gelopen had. Misschien toch de kou erop. De dag erna hebben we het lekker gemasseerd en zijn we gaan wandelen, daarna ging het snel wel een stuk beter. We zijn na de nakeuring vrij snel weggegaan omdat het zulk slecht weer was en paard had geen zin meer om in de regen te lopen. Of ze niet genoeg heeft uitgelopen na de tijd. Zoals je ziet kunnen er verschillende mogelijkheden zijn. Het is allemaal gissen. Clinic is misschien wel een goed idee. Maar ons paard is de jongste niet meer en het is de vraag hoe ze de winter doorkomt. We zijn net verhuisd naar een andere stal(noodgedwongen, geen vrije keus), dus andere omgeving, andere (lees: mindere) trainingsmogelijkheden. Dus vandaar dat we nog niet weten of ze volgend jaar weer een klasse 2 aan kan. En anders blijven we gewoon lekker klasse 1 rijden, vindt ze ook erg leuk.
daffie1986
Geplaatst: 05-11-10 18:17
leuke foto's en filmpje. Hééééé ruudje, haha hilarisch
Ruud_O
Geplaatst: 05-11-10 20:04
Wat is daar hilarisch aan ??? Gewoon een begroeting
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-10 19:18
snap ook niet wat er hilarisch aan is, die van Banholt wel (trouwens mijn favo filmpje, tanx nogmaals hiervoor)
hoe is het met Yvonne dr paardje? heeft die nog last gehad van de kou de dag(en) erna?
en hoe is het met jouw paard? al weer een beetje aan het opknappen?
Graag gedaan, volgend jaar wordt het lastiger om te filmen, dan gaat Yvonne zelf rijden.
Madjied had nergens last van, was blij z'n mamma weer te zien en liep zondag alweer te keten met mijn paard. Hij heeft inmiddels al een paar buitenritjes weer gemaakt.
Zaterdag voor het eerst op m'n eigen paard gezeten. Voelde heel wiebelig en soepel aan. Wel flink verbeterd, de overgangen van draf naar stap gaan nu heel vloeiend en hij zoekt nu ook makkelijker de buiging en stelling op. Vrijdag wordt hij weer nagekeken en dan hoop ik weer rustig te kunnen gaan beginnen en ook eens een keer bij jou langs te komen.
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-10 12:25
in Wanroij heeft Yvonne ook zelf gereden Ruud en heb je toch een waanzinnig stukje kunnen filmen, ik zie het probleem dus niet maar als je niet meer wilt haha...
ach ja, ben druk aan het werk en dan let ik wel eens wat minder op wat ik hier type
Maar ik heb serieus berezin om bij je langs te komen om te oefenen. Pietje laten we dan wel thuis want die wil ABSOLUUT niet over een hindernis heen. Waterbak en afsprongen doet hij dan weer wel. Tenzij je zin hebt in een uitdaging. Alice heeft hem al opgegeven