Ik ben onder een ct scan gemoeten.
Ik ben regelmatig gaan zwemmen, in de ochtend maar als ik uit het water kwam, zat er precies iemand van 100kg op mijn rug.
Ik ga nog niet naar een fysio maar ben wel zeker van plan om het te doen.
Bij mij word het tijdens het rijden echt pijnlijk dus een kwartiertje draven en ik kan echt niet meer van de pijn.
Nu ik heb sinds december niet meer gereden door de pijn en nu, een vriendin van mij heeft een verzorgpaard en ik heb zo een drang voor hem uit te stappen en ik mag het elke keer maar ik krijg gewoon mijn voet niet in de stijgbeugel (met trapje misschien wel) maar ik krijg nooit zowieso mijn ander been over het paard zijn rug heen.
Ik geraak zelfs niet meer op mijn fiets, als ik afstap zak ik regelmatig door mijn been.
Rechtstaan vanuit een zetel of stoel kan ik ook niet.
En dat komt gewoon omdat mijn hernia tegen mijn ruggenmerg zit, mijn benen zijn bij het wandelen altijd stijf en ik kan totaal geen kracht meer zetten op mijn benen omdat mijn spieren niets meer waard zijn. En dat is zo ineens gekomen.
Ik ga morgen zeker wel eens horen voor een fysio want volgens mijn huisarts zou het wel kunnen dat de hernia er nog uit gaat (ook al heb ik mijn bedenkingen hierbij).