Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dat Ferrose nog nooit op zo een groot concours was geweest, geen luidsprekers, vlaggen of reclameborden kende. Nou toch rustig opgestapt en ondanks dat ze wat springerig was op het losrijdterrein, viel het me eigenlijk nog wel mee. Nog even met Gomir gepraat. Toen rustig losgereden en daar weigerde ze de lage boomstam; dan moet ze uit stilstand erover heen als het laag genoeg is en dat deed ze. Houtstapel sprong ze super. In het starthok stond ze ook braaf.

Witte hekje ging uit stilstand, daarom op 1 maar laag genomen, ook uit stilstand. Bij het indianendorp al in de bocht in de stop dus ook laag gesprongen. Sprongetje zelf ging super! Daarna drie en vier laag aangereden en in 1 keer gesprongen. Op vijf daarom hoog gepakt, lag er direct bijna naast, omdat ze zo lomp hoog sprong en daarna aan de verkeerde kant langs een boom wilde
15 hoog genomen, ging wel een beetje komisch, Nowie zag de greppel ineens toen ze in de lucht was en sprong toen nog helemaal naar rechts
16 de lage genomen, ze was toch wel even geschrokken en wilde slecht richting het donkere bos lopen. 17 ook heel rustig in stap gedaan (die hindernisrechter had het dus al gezien Joki
). Water ging super. Ze stond uit de bocht even stil toen ze het publiek zag en hoorde, maar daarna stapte ze superbraaf het water in. Had nog wel even een flinke aanvaring met de amazone die weigerde op de insprong en mij vervolgens even dacht in te halen toen ik het water inliep. Paard zwaaide uit en knalde met zijn heup echt hard tegen mijn knie

)

hetzelfde geld voor mij!
), een stop op het heksenoog en 3 stops op het water.rianceles14 schreef:Foto's komen denk ik wel online op http://www.fotowvd.nl
Hindernis 2 vond ik ook van te voren best spannend, maar vol goede moed erop af, die ging ook goed, jeej ik was al helemaal blij.

2 jaar geleden heb ik ook mee gedaan, een ramp al om over lage heen te komen soms. Zo zie je maar weer dat ook een oud peerd nog best leren kan

Paard was met inrijden een beetje dribbelig, maar gelukkig niet heel extreem. Cross ging echt top, de eerste paar hindernissen ging die nogal hoog overheen, maar hij trok er wel echt op aan. Alles hoog genomen, rot afstand op H5, maar de rest gingen echt top, oortjes erop en gáán!
Heb wel alle afsprongen en opsprongen uit draf gedaan omdat hij anders gewoon doordendert. Was ze het niet zo mee eens maar deed wel alles braaf, zelfs de brug gewoon zonder twijfel (al was het wel een hele grote sprong naar beneden
) Waterinsprong deed ze ook gewoon, na een kleine twijfel (nooit eerder gedaan) Dus foutloos en 8 seconden buiten de tijd wat goed was voor een 2e prijs
Echt supertevreden voor haar eerste (oefen)cross, zaten echt een paar ruige sprongen tussen, o.a. het heksenoog waar ik echt een hele mooie foto van besteld heb!