[WN] Vrijwilligerswerk in the USA!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moon14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 08:37

... en wij zijn echt niet jalours of zo ;)

WillieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 14:20

zou zeggen ,kom ook eens kijken !
is voor iedereen toegankelijk

WillieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 00:35

voor hen die een verslag '"Zes weken ervaring opdoen tussen de Amerikaanse cowboys!"., willen volgen............,op Bokt algemeen ER OP UIT is het te vinden met fotoos en al!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 09:12

moon14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 12:27

catzkillz

Re: Vrijwilligerswerk in the USA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 12:34

jaloezie alom :) ik denk dat m'n vriend me niet zou laten vertrekken omdat hij weet dat ik dan niet terugkom, hihi ^^

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 15:36

Waaaauw :+: Toffe foto's van Arnoud. Ja, ik herken die auction-zaal sowieso! Tof zeg :D

Arnoud113

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 03:40

Hallo!
We zitten hier nu al 4 weekjes in amerika, en hebben dus nog maar 2 weekjes te gaan.
jammergenoeg heb ik pas sinds deze week internet en heb ik nog geen tijd gehad om wat te posten. dus bij deze.:P
het is een beetje veel om alles wat er de afgelopen weken gebeurd is op te schrijven dus ik houw het maar even kort.
Vandaag hebben we koeien gevaccineerd en waren we van plan de laatste koe uit de pasture (is een groot veld: zie foto's) te halen om d'r bij de rest van de koeien op de ranch te zetten. Toen we de koeien gingen ophalen van de pasture om ze voor de winter bij de ranch te zetten peerde zij hem. we hebben d'r geprobeerd op te halen met de paarden en hebben d'r tot twee keer aan toe bij de pen gekregen waarin ze verzameld worden voor transport, maar beide keren peerde ze 'm :(. Daarna hebben we nog een keertje geprobeerd met een pick-up d'r in de pen te krijgen, maar weer geen succes. Dus vandaag waren we er naartoe gegaan met twee pick-up's en een quad. Ik in een pick-up de boer van wie de koe is in een pick-up. en Ginger en de man van de familie waarbij ze slaapt op de quad. Nou.. dan zou je toch wel denken dat het eindelijk eens moet gaan lukken om dat beest in die pen te krijgen.... mooi niet dus :+ . Die boer heeft d'r even gezien, is gestopt om te bellen om door te geven waar ze was, en je raad het al, is ondertussen het bellen dat beest kwijtgeraakt. Daarna hebben we nog twee uur gezocht maar zonder koe terug gegaan.
Dus waarschijnlijk gaan we er morgen weer naartoe en wie weet vinden we dat beest dan wel ;).

Voor de rest gaan we op donderdag, vrijdag en wie weet ook nog zaterdag naar de wereldkampioenschappen western in Oklahoma, dus... we hebben nog wel wat leuke dingen voor de boeg! En natuurlijk niet te vergeten zitten we hier ook met een van de grootste vreetfeesten van amerika, Thanksgivin :P

Hier de link met wat pic's, zal volgende week nog wel wat meer uploaden, maar krijgen jullie iedergeval een idee van hoe het er hier uitziet.
link: http://s920.photobucket.com/albums/ad49 ... 3/Amerika/

Groetjes uit Amerika

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 10:18

+:)+ Klinkt goed! Have fun en doe de groetjes aan Willem & Willie voor me!