[SGW] SGW Vasse - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quinn

Re: SGW Vasse - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:36

@ Nadua. Jammer dat hij de sprong eng vond
@ Kylyco Gefeliciteerd met je 1e prijs!

Ik was omgeven door bokkers haha. Veel mensen gezien en mee gekletst vandaag. Wie was degene die bij het springen foto's maakte? Een bokker??

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:37

@Daphne fijn dat je toch weg kon komen in de cross en dat je foutloos was.
@nieke Fijn dat ze de hoge sprongen fijn sprong. jammer van de coffin een mooi punt om te trainen :D
@ Nette jammer, maar heb het idee dat je er heel goed tegen over staat. precies mooi het winter seizoen op springen trainen.
@bvw jammer van je eerste paardje. Fijn dat je tweede paard beter ging.
@rosalie, gefeliciteerd! fijn dat je zo´n goede dag hebt gehad.
@babsiej, jee dat is vervelend zeg. Ik heb het ook wel eens gehad dat me pony een cross liep en totaal niet wou (terwijl hij altijd sprong en er vol gas voor ging.) bleek later dat hij zich verstapt had in de cross. Hopelijk niks ernstigs
@ irisje, Super, Ik ken sanne wel dat is ook zeker een hele fijne ruiter (van richie)!!!
@Nadua jammer jo balen.
@kylyco Ja was er zo blij mee anders waren we niks voor niks 2 uur gereden. Fijn dat je cross zo lekker ging :D
@caro nog gefeliciteerd met je puntje ;)

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:40

Ja klopt, Chartje!
Die Sanne :)

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:46

Alle bokkers die goed hebben gereden! Top

Alle bokkers die minder gereden hebben balen!

bvw@had je nog voorbij zien komen,helaas op de h dat je uit was......

Mijn Verslagje:

Dressuur ging weer enorm fijn!
181!

Helaas ook bij mij kwamen ze voorbij en iedereen die voorbij kwam moest nog een keer waardoor ze heen en weer bleven rijden waardoor pony drukker en drukker werd!

ik stond 3e na dressuuur

springen foutloos

en cross ook!

helaas hadden zij mij een weigering aangerekend op Coffin enzo...

Zijn we even hee gegaan en zij zaten idd heel erg te twijfelen!

Heb ik mijn verhaal gedaan en zijn zij gaan overleggen en toevallig had een stijljury(?) het gezzien waardoor ik dus foutloos was!

Als ik het goed begrepen had waren jullie bokkers!

Hartelijk bedankt!

Ik ben 1e geworden als enige foutloze!!! :D :):)

Arghh.. laptop bijna leeg!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:49

Ik ben nu eerlijk gezegd wel heeeel erg benieuwd hoe die hindernis 4 en 5 eruit zag, hoor dat er veel problemen op waren?

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:51

Chartje schreef:
@Nadua jammer jo balen.

Hee, mijn voorlezer van vandaag! :D En hebben elkaar bij het losrijden van de cross nog gesproken :)

Dus er zijn bij het springen ook foto's gemaakt?

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:53

Roxxiejj schreef:
Ik ben nu eerlijk gezegd wel heeeel erg benieuwd hoe die hindernis 4 en 5 eruit zag, hoor dat er veel problemen op waren?

Ja hoor ik ook. Ik ben er natuurlijk één van (terwijl over het algemeen Jack alles springt). Degene voor mij had ook 2 weigeringen erop en degene daarvoor was in de sprong beland.

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:54

Ik had je niet herkend :D . Ja mijn vriend is nog niet zeker met lezen. Was zijn tweede keer dat hij voor las ;) (ken proef toch uit me hoofd kan hij mooi oefen :P ) Daarom nam ik het even over :Y)

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:58

Roxxiejj schreef:

In het voorbespreking topic stond een link met foto's van de hindernissen.

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 21:01

Chartje schreef:
Ik had je niet herkend :D . Ja mijn vriend is nog niet zeker met lezen. Was zijn tweede keer dat hij voor las ;) (ken proef toch uit me hoofd kan hij mooi oefen :P ) Daarom nam ik het even over :Y)

Hihi, ja it was me :D
Nou top dat jij wilde lezen. Das het nadeel als je geen groom mee hebt. We waren wel met zn 2en, maar moesten direct achter elkaar starten.

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 06:33

TheHoseInn: Wat een geluk dat de stijljury daar zat. Gefeliciteerd!
Nadua: Wat jammer dat Jack het spoor even bijster was. Volgende keer beter :(:)

omarfazara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 07:23

TheHorseInn schreef:
Alle bokkers die goed hebben gereden! Top

Alle bokkers die minder gereden hebben balen!

bvw@had je nog voorbij zien komen,helaas op de h dat je uit was......

Mijn Verslagje:

Dressuur ging weer enorm fijn!
181!

Helaas ook bij mij kwamen ze voorbij en iedereen die voorbij kwam moest nog een keer waardoor ze heen en weer bleven rijden waardoor pony drukker en drukker werd!

ik stond 3e na dressuuur

springen foutloos

en cross ook!

helaas hadden zij mij een weigering aangerekend op Coffin enzo...

Zijn we even hee gegaan en zij zaten idd heel erg te twijfelen!

Heb ik mijn verhaal gedaan en zijn zij gaan overleggen en toevallig had een stijljury(?) het gezzien waardoor ik dus foutloos was!

Als ik het goed begrepen had waren jullie bokkers!

Hartelijk bedankt!

Ik ben 1e geworden als enige foutloze!!! :D :):)

Arghh.. laptop bijna leeg!

van harte marit, ik stond bij hindernis 13/14 met het beekje.
je bent super !!!
groet anja, was nog bij de trailer je zusje gaf je pony water, je was toen de cross lopen..maar denk dat ik je volgend jaar weer zie!!!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 07:51

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-10 08:00

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 08:05

Ah oké, zat er tussen te twijfelen :o

Pluisje_666

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 08:07

Iedereen die fijn gereden heeft, super geniet ervan!
Alle prijswinnaars gefeliciteerd
Voor iedereen die het tegenzat, jammer, volgende keer beter.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 09:58

Zo te lezen was het over het algemeen een geslaagde dag voor de meesten :D
Prijswinnaars gefeliciteerd!

Mirthe: Na Wieringerwerf had ik geen cc meer gesprongen maar met training ging het wel heel fijn. Alleen donderdag begon ze weer zo te klieren. Ze begon wel redelijk, maar 1 oxer kreeg ik haar niet bij in de buurt. Toen een paar flinke tikken gegeven en daar was ze eindelijk eens van onder de indruk en daarna deed ze het wel weer braaf. Maargoed, ik durfde het risico niet te nemen om helemaal naar Vasse te rijden en dan misschien weer niet te mogen crossen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 10:20

Jammer Barbara! Hopen dat het niets ernstigs met je pony is, misschien had ie wel zijn dag niet?
Gefeliciteerd Iris (en Sanne)! Mooi debuut!
Super Corien! Gefeliciteerd! Dat is idd een mooie afsluiter van het jaar!
Jammer Nadua!
Gefeliciteerd Marit :)
Jammer Anthea, maar je hebt wel gelijk! Dat was voor mij ook de reden om niet met Yoeri heen te gaan, het springen.

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 10:55

Alles bijgelezen, alleen nu alweer de helft vergeten wat ik wou zeggen! :7

Maar zo te zien, ging het bij veel wel goed.. Gefeliciteerd *D En voor degene waar het niet zo goed ging, volgende keer beter en op naar de volgende SGW! 8-)

Mijn verslagje:
uhm.. dressuur ging naar mijn gevoel niet goed. Falk was heet en wat onrustig in z'n hoofd waardoor ik er weer te veel aan zit.. geen grove fouten alleen bij middenstap kwam die ff in een drafje. 191 pt.

springen foutloos + cross foutloos
en een 3e prijs, trots op m'n popje :D

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:04

Nou goede en slechte resultaten dus!
Gefeliciteerd voor de prijswinnaars, en op naar de volgende keer voor degene bij wie het wat minder ging. :)

Ik heb bijna de hele dag bij de coffin gezeten met m'n vriendin, gefotografeerd.
Nou, was idd een pittige hindernis, gingen er erg veel voor staan, maar ook die er zo overheen vlogen, super!
Vond het erg leuk om te zien.

Ik ga vandaag met de foto's aan de slag en hoop ze vanmiddag/vanavond online te hebben. :)

@ TheHorseInn: Dat was ik. :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:43

Ik lees goede en minder goede verslagen. De cross had dus veel verschillende hindernissen waar stops op waren? In mijn ogen heeft de crossbouwer dan goede zaken gedaan :j

Volgend jaar ben ik ook weer van de partij!

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 13:27

MarrieLeen schreef:
Nou goede en slechte resultaten dus!
Gefeliciteerd voor de prijswinnaars, en op naar de volgende keer voor degene bij wie het wat minder ging. :)

Ik heb bijna de hele dag bij de coffin gezeten met m'n vriendin, gefotografeerd.
Nou, was idd een pittige hindernis, gingen er erg veel voor staan, maar ook die er zo overheen vlogen, super!
Vond het erg leuk om te zien.

Ik ga vandaag met de foto's aan de slag en hoop ze vanmiddag/vanavond online te hebben. :)

@ TheHorseInn: Dat was ik. :D

Ik zag je naam en ik dacht:Ohja,dat was jij!

nog hartstikke bedankt!

Echt! :D

Maar ik denk dat jullie dat wel doorhadden :=

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:25

Voor mij was het gisteren helaas niet zo'n succes in Vasse. Velvet was 's ochtends erg rustig op stal, maar dacht dat het meer aan het vroege tijdstip lag ;-). We waren om 8 uur in Vasse en toen stond ze helemaal bezweet onder haar deken, terwijl ik juist een hele dunne zweetdeken op had liggen en zo warm was het toen echt nog niet..
Dressuur was prut, losrijden ging nog wel maar in de proef komt er veel teveel spanning en toen zag ze ook nog eens de crosshindernissen naast de ring en was haar concentratie ook 0,0 bij mij. Daarna om gaan zadelen en met springen liep ze wel een foutloos rondje.
Toen richting cross gegaan, had nog driekwartier ofzo over omdat ze bij het springen zo onwijs inliepen. Bij het starthok wilde ze al niet echt, moest echt moeite doen om weg te galopperen toen ik mocht starten (starter was wel zo lief om even mee aan te moedigen :) ). Hindernis 1, 2 en 3 gingen nog wel foutloos, maar die stelden dan ook eigenlijk niks voor. Ik had besloten hindernis 4AB en 5 gewoon rechtdoor te gaan en kwam eigenlijk heel mooi voor 4 uit maar ze viel gewoon helemaal dood, terwijl ze echt wel in een mooi ritme aankwam en ik m'n benen er flink bij had :? Normaal moet ik alleen maar inhouden en trekt ze juist enorm aan op de sprongen, dus dat was al vreemd. Opnieuw aangereden en weer zelfde verhaal.. Toen maar besloten voor het alternatief te gaan, kreeg haar al met moeite weer in galop en 4A sprong ze dan wel maar daarna viel ze weer helemaal stil, toen maar besloten om te stoppen, dat is namelijk echt niet zoals ze normaal is en ik denk dat ze zich toch niet helemaal lekker voelde. Toen dus maar rustig terug gestapt en nog even laten keuren bij de DA en dat was verder wel allemaal goed. Jammer dus, maar volgende keer beter!

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:38

ah wat jammer zeg Jitske!!
Knap van je dat je voor je paard hebt gekozen, ze zal zich idd dan wel niet lekker gevoeld hebben.

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:29

Balen Jitske. Jij dus ook al moeite met deze sprong.. Zijn er toch aardig wat zo te horen.. Jammer. Op naar de volgende keer!