HCRanch schreef:Er kunnen 3 paarden in een container en ze wachten tot hij vol is dus duurder of goedkoper is het niet. tenzij ze hem laten gaan met en open plek dan moet je meer betalen.
De paarden kosten hier echt geen drol. Ik heb een paard maanden geleden een Poco Bueno 100% foundation ruin gekocht voor 900 dollar!!
ook ging er een kleinzoon weg van Gunner (colonals smokings Gun) voor 2100 dollar....alleen het dekgeld van Gunner staat nu al op 8500,-!! Kon mijn ogen niet geloven en moest echt mijn hand onder mijn kont doen om niet me te bieden (was op een veiling namelijk)
Nu is het hier in KY wel heel erg exceptioneel, in Texas en Oklahoma liggen de prijzen nog wat hoger, maar hier is het echt vreselijk met de jonge paarden. Maar ik denk dat er in Europa ook zat goeds rondloopt hoor!
o ja en het verschil met nedpoint van hier naar USA sheelde bijna 2000 euro!
Vanuit Denver Co vliegen ze ook rechtstreeks naar EU ,dus niet all wegen naar Rome gaan via NedPoint Ok , en bij mijn weten kan je ook bij de maatschappij containers huren en Quarantaineranches zijn er ook meer.
heeft Nedpoint niet zijn roots in NL?