met blauw hackamore hoofdstel,westernachtig zadel met blauwe hafpad eronder en startnummer 411.Nou tot straks allemaal! Iedereen veel plezier en hopelijk blijft het lekker droog! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met blauw hackamore hoofdstel,westernachtig zadel met blauwe hafpad eronder en startnummer 411.Nou tot straks allemaal! Iedereen veel plezier en hopelijk blijft het lekker droog!

maar ik heb begrepen dat de nieuwe route veel positieve reacties heeft opgeleverd, leuk! Karin schreef:Kan me herinneren dat zo'n test jaren geleden in Wanroij ook eens bij een klasse 1-combinatie is gedaan. Op landelijke wedstrijden (in alle disciplines) worden ook dopingtesten uitgevoerd, niet alleen op internationale wedstrijd.
Dit was voor het eerst sinds 2001 dat ik er niet bij was op 'mijn' Berg. Ben ieder jaar wel deelnemer, groom of vrijwilliger geweest. Dit jaar ging de TREC even voormaar ik heb begrepen dat de nieuwe route veel positieve reacties heeft opgeleverd, leuk!