Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik dacht enkel, ik laat de mogelijkheden vast zien 
Alleen moeten we niet vergeten dat het meestal wel ONgeschreven regels betreft he?
En het ook een stukje smaak is van de ruiters, die moeten zich ook wel fijn voelen in, bijvoorbeeld, een strakke bling slinky in plaats van een losser stoere longsleeve
.
(moge het duidelijk zijn dat mijn smaak ook zeer "bling" is, maar heb alle respect voor non-blingers
)

Maar ik bedoelde niet alleen het strakke, maar juist ook het "prachtige"
Jij en ik vinden het orachtig, maar er zijn mensen die juist een geruit overhemd (voorbeeld) veel mooier vinden 
spatter schreef:weet je wat ik nu zo positief vind van de foto's?
dat er zovele zijn die een roundskirt zadel hebben liggen op hun paard en dus goed rekening houden met de ruglengte van hun paard
misschien minder mooi voor de show maar super voor het paard

Vera schreef:Hahaha die pijl op foto 3
Leuke foto's verder!!
Wel een paar kandidaten die het " Do's and Don't" Topic nog even moeten doorlezen!
*TIP*
[WN-EV] Do's en don'ts voor de wedstrijden
*EINDE TIP*
the_dreamer schreef:oh, zou net iets voor mij zijn...
hoor ik daar ook bij....???

the_dreamer schreef:Vera schreef:Hahaha die pijl op foto 3
Leuke foto's verder!!
Wel een paar kandidaten die het " Do's and Don't" Topic nog even moeten doorlezen!
*TIP*
[WN-EV] Do's en don'ts voor de wedstrijden
*EINDE TIP*
oh, zou net iets voor mij zijn...
hoor ik daar ook bij....???
tante_t schreef:Vind de foto's echt super
En over dat sponsoren, kom maar op. Heb net een nieuwe naaimachine gekocht![]()
Over de wedstrijd kleding, ik vind dat je er altijd goed moet uitzien welk niveau en dicipline je ook start.Zoals al meerdere keren gezegt hier, de meeste mensen zagen er echt leuk en goed uit.