TREC prov groningen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

deflin

Re: TREC prov groningen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 20:14

oh dan wil ik zeker mee doen. moet ik bij jou zijn om me op te geven voor vrijwilliger of moet dat via de site?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:18

Doe maar via de website :j Dan heb ik meteen je mailadres :)

quinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:19

OOOOH wat jammer, heb dan net een paardrij weekend in Zorgvlied :-( Had errug graag mee gedaan.

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:19

Wat zou een locatie allemaal nodig hebben en is er (zoals bij endurance) ook een mogelijkheid om dit te proberen zonder er direct een startkaart voor aan te vragen?

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 20:22

oh goeie vraag dblijham, zie trouwens dat je vlak bij me woont ;) ik zit stukje verder (pekela)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:23

Parkeerruimte voor 40 auto's+trailers, ruimte voor overnachten (ik ben groot voorstander van accomodatie met douches :D), omgeving om een leuke POR te rijden, etc. Je kan het beste even de club mailen als je iets wilt organiseren: http://www.trec-club.nl/
En ja, je kan starten zonder startkaart en lid zijn, in de T1, soort kennismakingsklasse.

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 21:03

@deflin, da's maar een heel klein stukje verder. Alledrie mijn verzorgers wonen daar.
@WendyBZ, ok, laat dan de locatie waar ik aan dacht maar zitten. Zal niet makkelijk zijn om plaatsen te vinden waar je zoveel mensen en paarden kunt laten overnachten.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 21:22

voor info over locatie e.d. kun je ook direct met mij contact opnemen, ik zit in het bestuur en dit hoort bij mijn taken :D

quinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 11:10

Ik vroeg me af of er nog een Trec komt in de provincie groningen?

Helaas kan ik in Zeijen niet mee doen maar zou het wel erg leuk vinden om toch nog een trec te doen dit jaar ;-)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:44

Dat denk ik niet, aangezien de agenda verder al gevuld is en ik op de organisatorenvergadering niemand heb gezien die iets in groningen wilde organiseren. :+

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 09:24

ik heb ze wel uitgenodigd, zelfs nog en pb gestuurd, maar helaas toen niets meer van gehoord.

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-11 09:47

Wie heb je uitgenodigd dan?
Heb nog geen contact weer gehad met Christel. Beetje te druk met andere dingen denk ik.

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 10:59

ik heb mijn mailbox opgeruimd, maar ik weet vrij zeker dat ik Chrisss heb uitgenodigd voor het overleg.
Ik weet ook dat die contact gehad heeft met de TREC club maar dat daar verder toen nog niets is uitgekomen.

Chrisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:23

deflin schreef:
oh, lijkt me zeer gaaf om daar bij te zijn! doen jullie ook oefenparcoursen? of trainingen?
ik was samen met christell bezig om het hier op te zetten, maar helaas door drukke omstandigheden van ons beiden is het er nog niet van gekomen. zijn jullie in zeijen nog vrijwilligers nodig?

Ja, bezige bijtjes. Maar het gaat er nog komen. Deflin je hebt een mail. Snel even afspreken om het een en ander door te nemen. Kan helaas niet vrijwilligen in Zeijen, moet werken. Maar anders was ik ook graag van de partij geweest. En Trec in het noorden gaat er zekers meer komen!!!

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:32

je kunt ook vast kijken wanneer er verder wedstrijden zijn in het komende jaar.
Als het lukt zou ik zeker een paar keer proberen te starten alvorens je een wedstrijd gaat organiseren, er komt best veel bij kijken ;)

Chrisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:34

Helaas door veel vervelende omstandigheden en gezondheidsproblemen binnen de naaste familie staat alles momenteel bij mij op een laag pitje. Maar ik blijf ermee bezig en er gaat nog meer komen. De laatste tijd teveel aan me hoofd gehad enz. Maar als het weer rustig is, dan ga ik zekers (met andere enthousiastelingen) iets organiseren... En helaas met het overleg kon ik niet aanwezig zijn. Werken in de zorg is zeer wisselend qua diensten en dan ook nog eens druk met van alles en nog wat.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 21:58

Ik wil je niet ontmoedigen, maar als ik jou was zou ik wachten tot je tijd genoeg hebt :+ Ik werk 40 uur maar heb wel regelmatige tijden. Ik heb de mazzel dat ik mijn mede-organisator vrijwel dagelijks spreek, maar dat doe ik ook onder werktijd. Er komt echt ontzettend veel bij kijken. Je hebt veel mensen nodig maar je moet er zelf ook enorm veel tijd en moeite insteken.
Ga eerst eens een wedstrijd rijden of vrijwilligen. Als je dat een keer gedaan hebt heb je ook een beetje een idee hoe groot het is, ondanks het relatief kleine aantal deelnemers. Echt, respect voor de mensen die jaar in jaar uit een wedstrijd organiseren _/-\o_

Jewey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:36

Eens met Wendy! Wij organiseren samen TREC Zeijen, en serieus ik overdrijf niet als ik zeg dat je er bijna een fulltime baan van zou kunnen maken.;) Ik heb zelf al een aantal wedstrijden gereden en ben vrijwilliger geweest. Je krijgt zo een goede indruk van hoe een wedstrijd ongeveer loopt. Maar dan nog is het organiseren ervan echt veel meer werk dan je denkt. Dus voordat je bepaalde dingen beloofd is het misschien goed je eerst meer te verdiepen.

Wel heel fijn om te lezen dat er meer geïnteresseerden zijn in wedstrijden in het noorden!

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 14:49

ik ben het ook eens met jullie en heb daarom ook aan Chrisss laten weten dat ik er eerst vanaf zie om samen iets met haar op te starten. Ten eerste heb ik het momenteel ook iets te druk om mij volledig in te zetten voor iets en ten tweede ben ik ook een leek op dit gebied.
Heb daarom ook gevraagd aan wendy of ik eens bij haar mag komen kjken op de manier hoe zij traint, zodat ik ook eens een trec kan gaan rijden ( en misschien wel meer ;) )
Ook kom ik even kijken in Zeijen hoe het parcour eruit ziet en wat ik natuurlijk zelf kan verwachten. Wou me aanbieden als vrijwilliger, maar heb die avond ervoor een feestje en denk dat het handiger is dat ik eerst even ga kijken hoe zoiets eruit ziet.
Heb wel aangegeven bij Gilbey dat ik mij aanbiedt om mee te helpen bij een volgende wedstrijd hier in het noorden.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 14:56

als het echt in de buurt van Groningen georganiseerd wordt zou ik ook wel mee willen doen met mijn guppiepaard, voor de ervaring :)

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 15:10

zeijen is niet zo ver weg ;) ligt achter assen

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 15:17

hmm nee je hebt gelijk, is 25 km dat is wel te doen!
In april eerst maar eens een BB parcoursje, hij heeft nog helemaal niet gesprongen ;)

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 15:18

haha, zo zit ik net zo :) en ik en mijn paard hebben de conditite nog niet haha
Misschien handig om wanneer Gilbey het zover heeft eerst eens een oefen trec te doen althans dat is mijn bedoelin :)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 15:21

ja die van mij ook hoor, gewoon voor de ervaring!
Vind springen eng dus ben ook geen springer maar denk wel dat het een leuke ervaring is en combinatie-vormend.

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 15:24