Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan heb ik meteen je mailadres
ik zit stukje verder (pekela)
), omgeving om een leuke POR te rijden, etc. Je kan het beste even de club mailen als je iets wilt organiseren: http://www.trec-club.nl/
deflin schreef:oh, lijkt me zeer gaaf om daar bij te zijn! doen jullie ook oefenparcoursen? of trainingen?
ik was samen met christell bezig om het hier op te zetten, maar helaas door drukke omstandigheden van ons beiden is het er nog niet van gekomen. zijn jullie in zeijen nog vrijwilligers nodig?
Ik werk 40 uur maar heb wel regelmatige tijden. Ik heb de mazzel dat ik mijn mede-organisator vrijwel dagelijks spreek, maar dat doe ik ook onder werktijd. Er komt echt ontzettend veel bij kijken. Je hebt veel mensen nodig maar je moet er zelf ook enorm veel tijd en moeite insteken.
Ik heb zelf al een aantal wedstrijden gereden en ben vrijwilliger geweest. Je krijgt zo een goede indruk van hoe een wedstrijd ongeveer loopt. Maar dan nog is het organiseren ervan echt veel meer werk dan je denkt. Dus voordat je bepaalde dingen beloofd is het misschien goed je eerst meer te verdiepen.
)
ligt achter assen
en ik en mijn paard hebben de conditite nog niet haha