[WN] Just Western

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

s6801881

Re: Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 18:21

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Just Western. Misschien even bellen, dan weet je ook meteen of ze er is :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 18:27

Hier nog een die met vertraging zit/zat..

Had wintec boommeter besteld, zou binnen week binnenkomen, 3 weken laten had ik 'm nog niet, gemaild, en ze zei dat ze met verhuizingen enz bezig is, naja goed, maar dan even een mailtje of op de site zetten? Want inmiddels heb ik m gewoon ook niet meer nodig, had m die week nodig.

Ik weet niet of ie nu binnen is, want ben niet meer in NL dus zal mn moeder eens even mailen of ie binnen gekomen was.. :j

Maar idd vrij raar want hoor ook zga alleen maar goede verhalen erover :)

BloodElf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:54

Bij mij duurde het ook erg lang en mailverkeer was ook niet optimaal.

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:06

@MelanieB, het staat met dikgedrukte letters op de voorpagina... kan aan mij liggen hoor... ;) :o

Vera schreef:
Ik bestel zo vaak wat bij haar en heb nooit problemen.
"Waar mensen werken worden fouten gemaakt" .... Het kan altijd een keertje fout gaan natuurlijk en dat is heel vervelend.
Maar Cornelie is altijd netjes en correct!

Volledig mee eens!
Cornelie werkt heel netjes en levert altijd snel. Ze is momenteel idd in verhuizing en ja dit heeft nou eenmaal tijd en een hoop regelwerk nodig, ik ben 2 weken terug ook verhuisd en kwam toen ook in de knoop met tijd tekort en openingstijden haha.

Over iedere webshop is wel iets te zeggen... :) (en de normale ruitersport winkels trouwens ook pfff)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:11

ik vin de sfeer heel raar hier.
als mensen zeggen een slechte ervaring gehad te hebben wordt dat weggedaan met 'moet je maar bellen' ofzo.
laat iedereen lekker zn eigen ervaringen hebben!

voor sommigen waren deze goed, voor anderen waren deze minder.
de mindere ervaringen komen volgens mij allemaal op hetzelfde neer: lange wachttijden en een tekort aan communicatie daarover van de webshop.
denk dat de eigenaar hier alleen maar van kan leren en blij kan zijn dat mensen dit eerlijk vertellen zodat ze het kan zien als KANS om dat stukje nog verder te verbeteren.

kop in het zand steken en de negatieve verhalen negeren schiet je niks mee op, die moet je juist gebruiken om te voorkomen dat meer mensen nog die ervaring gaan hebben.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:12

Ik heb al eerder gereageerd in dit topic over mijn bestellingen, maar hier nog een aanvullende:
Vorige week heb ik Cornelie met een vraag ergens over gemaild. Binnen een dag had ik reactie.
Dus nogmaals: alleen maar positieve ervaringen bij mijn persoontje.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:18

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen!
Een aantal keer besteld, eerste bestelling was ik niet tevreden met het bitje en dit kon ik ook gewoon terug sturen. De andere bestellingen zijn allemaal probleemloos binnen 2 weken geleverd (laatste bestelling is afgelopen zaterdag binnen gekomen).

Jammer dat het bij jou minder soepel verloopt, ik hoop dat het toch snel wordt opgelost!

edit: ik had trouwens bij mijn laatste bestelling een fout gemaakt bij het invullen van mijn email adres waardoor ik de bevestigings email van mijn bestelling niet kreeg. Ik heb daar over gemaild kreeg de volgende dag reactie dat de bestelling wel correct binnen was gekomen en gewoon afgehandeld zou worden, erg fijn opgelost!

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:49

quarterH schreef:
als mensen zeggen een slechte ervaring gehad te hebben wordt dat weggedaan met 'moet je maar bellen' ofzo.

de mindere ervaringen komen volgens mij allemaal op hetzelfde neer: lange wachttijden en een tekort aan communicatie daarover van de webshop.
denk dat de eigenaar hier alleen maar van kan leren en blij kan zijn dat mensen dit eerlijk vertellen zodat ze het kan zien als KANS om dat stukje nog verder te verbeteren.

kop in het zand steken en de negatieve verhalen negeren schiet je niks mee op, die moet je juist gebruiken om te voorkomen dat meer mensen nog die ervaring gaan hebben.

Tuurlijk heb je daar gelijk in. Punt is dat de eigenaresse van deze shop momenteel midden in een verhuizing zit wat met dikgedrukte letters op de site staat. Heeft imo dus niks met kop in het zand steken en leren van deze opmerkingen te maken, maar gewoon je even in haar schoenen verplaatsen en je kunnen voorstellen dat een verhuizing nou eenmaal tijd nodig heeft en dit invloed kan hebben op de snelheid van een reactie op je vraag of zelfs op een bestelling (want zij is immers ook maar een mens ;) ).

Natuurlijk is het vervelend als er iets fout gaat of wat langer duurt, maar ik denk dat niemand alle tijd van de wereld heeft als hij/zij zelf aan het verhuizen is en ook wel eens een mailtje moet laten liggen daardoor. ;)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:01

is ze al aan het verhuizen sinds december 2009 dan? toen was bv mijn geval en die bij mij op stal. lijkt me niet.

op de site staat ook : Onze verhuizing levert geen vertragingen op voor bestellingen

dus het zou niks moeten uitmaken. en uiteraard hoort een KLANT daar geen last van te hebben.

ik snap dat de eigenaar vriendin/bekende is van veel mensen hier maar ben benieuwd of die mensen ook zo zouden reageren als het om een ander bedrijf ging wat ze niet persoonlijk kennen.
dat vind ik jammer.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:02

quarterH schreef:
ik snap dat de eigenaar vriendin/bekende is van veel mensen hier maar ben benieuwd of die mensen ook zo zouden reageren als het om een ander bedrijf ging wat ze niet persoonlijk kennen.
dat vind ik jammer.

Geldt niet voor mij in ieder geval. Ik deel alleen ervaringen. En in dit topic toevallig (gelukkig) goede :)

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:16

@quarterH, ik durf met 200% zekerheid te zeggen dat ik dat bij iedere webshop zou doen idd of ik ze persoonlijk ken of niet. Ben zelf al iets van 15 keer verhuisd in mijn leven dus als welke shop dan ook vertraging zou hebben bij mijn bestelling en laat weten (dan wel via de site of via mail) dat hij/zij aan het verhuizen is zou ik daar idd alle begrip voor hebben.
Ik weet namelijk als geen ander hoe vervelend en zwaar een verhuizing is :+

En om zo te denken hoef je nog geen vriendin of bekende van de eigenaresse te zijn, voor mij is dit vanzelfsprekend. Maar dat zal wel met mijn karakter te maken hebben. :+
Als ik iets ook direct nodig heb ga ik ook altijd naar een winkel, dan zit ik ook niet met het probleem van een eventuele langere levertijd :)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:11

maar is die verhuizing dan al gaande vanaf december 2009? nee toch.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:23

ik ben ook al maanden bezig met verhuizen maar al onze klanten hebben daar niks door te missen hoor! Wij zijn gewoon in de winkel en via de webshop gaan ook nog de nodige pakketjes de wereld over! (is een growshop, geen tack shop :D )Mot toch mn brood verdienen om uberhoupt te kunnen verhuizen!

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 17:28

quarterH schreef:
maar is die verhuizing dan al gaande vanaf december 2009? nee toch.

Tja niet dat ik weet, maar meen dat het topic van nu is en wat er nu gaande is? No offence natuurlijk ;)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 21:40

volgens mij werd er gevraagd naar ervaringen algemeen......
en zijn er negatieve ervaringen genoemt van voor de verhuizingsperiode.
dus dat alleen is niet de reden waarom het mis gaat, dat was ervoor ook al.

maar goed, ze kan zelf kijken wat ze hiermee doet in de toekomst. maakt verder ook niet uit.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 21:50

Monatoetke schreef:
@MelanieB, het staat met dikgedrukte letters op de voorpagina... kan aan mij liggen hoor... ;) :o

Toen ik bestelde en 2weken later nog niet toen ;)

birdybirdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:41

quarterH schreef:

Ben ik zeker met je eens (deze keer :D ) En toen ik bestelde waren ze ook nog niet aan het verhuizen.
Maar, ik moet wel benadrukken dat ik verder correct per mail te woord ben gestaan, alleen de bestelling duurde door verschillende fouten (van hun zijde) langer.

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 00:14

MelanieB schreef:
Monatoetke schreef:

Toen ik bestelde en 2weken later nog niet toen ;)

Ow sorry dat wist ik niet, ik zag je berichtje van de 14e dus keek daarnaar, wist niet dat het er daarvoor nog niet op stond dus mijn welgemeende excuses ;) . Kom niet dagelijks bij de webshops, dan geef ik te veel geld uit ;) :+

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 07:03

Bij mij was het ook voor de verhuizing. Eind november heb ik besteld en eind februari had ik alles pas binnen, dat vind ik erg lang. Ze heeft daar wel over gemaild dat het langer ging duren, maar als ik had geweten dat het zo lang werd, had ik nooit daar besteld.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 07:08

Ik heb ook maanden! gewacht op mijn spullen een paar jaar terug (2007?) en geen antwoord op mailtjes etc.

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 08:48

goh, het is dus een bekent probleem. Ik 'hoopte' al dat wij de eenige waren met dat probleem..
Wij hadden laatst een riem en sloffen besteld, de sloffen kregen we thuis met een briefje dat die riem nageleverd zou worden.
Nou okay, wij wachten.. Na een maand maar gemailt.. Geen reactie gehad, toen na een week weer gemailt en ja hoor na anderhalve week kregen we reactie dat de riem niet meer leverbaar was en dat we van het geld dat we hadden overgemaakt iets bij de site van de leverancier mochten uitzoeken.

Dat wilde we doen maar toen belande ik in het ziekenhuis en pas na een maand konden we iets uit gaan zoeken.
Nu had ik een bestelling van 2 riemen gedaan en gelijk ook gemailt ofdat die riemen wel leverbaar zijn en dat ik daar het bedrag wat ik nog had staan voor wilde gebruiken..
Nou weer wachten, 1 week, 2 weken en nee hoor geen reactie.. Nu weer een mailtje verzonden en dat is afgelopen weekend geweest.. Maar ik ben heel benieuwd wanneer ik reactie krijg.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 10:17

Mijn favorite winkel qua communicatie is het ook niet.
Geld retour krijgen duurt ook erg lang en je moet er echt achteraan zitten.

Ze hebben leuke spullen maar daar houd het ook mee op.
Ik zal er ook niet snel meer bestellen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 11:51

Nouja, ik heb het mailtje of het nogmaals verzonden kan worden 11 dagen geleden verstuurd, nog niks terug.. Ik wacht het wel af, maar ik hoop wel dat het hoofdstel nog gaat komen..

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:02

Ik heb eigelijk alleen maar goede ervaringen. Heb al verschillende keren iets besteld, en altijd mooi binnengekregen.

1 keer, was er iets niet in stock, maar heeft ze mijn andere dingen al wel verzonden. Dat andere heeft wat langer geduurd, maar heb ik ook gekregen in een tweede verzending.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 21:18

Ik heb iets 2 weken geleden besteld. Nog niet binnen...
Geen bericht gehad dat het niet geleverd kan worden.
heb nog geen reactie op mijn mail.