Maar idd, vooraf vragen bij de jury doet ook wonderen.
Heb het al vaak genoeg gedaan als ik weer een nieuw bit had en niet wist of het mocht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Buitenzorg schreef:CounTree schreef:In Hand Trail mag je met een hoed starten in alle nivo's net als bij Showmanship at Halter.Paintless schreef:bij de WRAN moet je in de inhand onderdelen een cap op tot L2.. spijtig...
Oke, wie heeft er nu gelijk?
Ik dacht dat alle zadel rubrieken tm L3 met cap waren en dat je SAH en IHT wel met hoed mag starten in alle levels omdat je er niet op zit?
*edit*
Regelboek van de WRAN: art 375 (L3)
Verplichte uitrusting voor ruiters in de L3 Klasse: veiligheidshelm ipv hoed.
Let op het woord ruiter!
Citaat:peter
Geplaatst: do jan 03, 2008 10:17 am Onderwerp:
-----------------------------------------------
Rom,
Heb informatie ingewonnen bij het keurmerk instituut, cap-verplichting geld alleen voor rij onderdelen op maneges en rij-hallen met een veiligheidscertificaat. Dus bij alles wat je met een paard aan de hand doet, mag een hoed maar ook een cap.
Peter
quarterH schreef:dat is voor wran ed prima sanne maar ik zou daarmee geen showmanship doen op een EK ofzo
(ownee bedenk met net dat je pro bent en dus bij de rassen zowiezo geen sms mag doen)
quarterH schreef:maar hier staat het gewoon dus zou een jury nooit BOVEN het rulebook mogen staan.

Buitenzorg schreef:Dat idee had ik ook al, dus heb net een mail gestuurd naar de jury
. Gelukkig zijn we allemaal mensen.....oliebol happens.
Meedraven?
Waarom zou ik, ik stuiter gewoon alle kanten op, trek jou mee en ga gewoon rond je heen galopperen! In een vierkant draaien?
Ik loop gewoon achteruit en jij bekijkt t maar! Het enige wat goed ging was stil staan. 

Maar die andere is wars van alle been, stem en zithulpen. En das een enorm gemis!