[WN] Blue Magic. 4 Jaar en nu al een heerlijk trailpaard.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Gloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 16:05

Same here!!! Heb het braafste paard op de wereld, hij is echt nergens bang voor, maar ik ben ook geen held. Heb eerst heeel veel gewandeld met m, en eigenlijk ooit er eens gewoon op gaan zitten, gaan trainen en toen zomaar naar buiten gegaan, blijf er altijd wel op zitten ook als iets engs is TENZIJ we een hele grote trekker of vrachtwagen tegenkomen. Heb hem er nog niet van weten te overtuigen dat die niet dodelijk hoeven te zijn:P Maar als je mij een half jaar geleden had gezegd dat ik dagelijks alleen met hem naar buiten zou gaan, had ik t nooi geloofd haha. Zal binnekort ook eens een filmpje proberen te maken, want dat is wel heel erg leuk om later terug te zien!! Roosje hoe groot is Blue eigenlijk? Ze ziet er niet zo groot uit voor een kwpn'er?

Roosje1987 schreef:
Ik vergeef je wel hoor na al die complimentjes. Ik praat ook altijd het liefst over mijn eigen paard :P

Vergeet niet lekker buiten te blijven wandelen met je paard. En ga eens een keer op pad met het zadel erop, zodat je als het goed voelt gewoon op kan stappen. Ik ben ook echt geen held hoor, al lijkt het op het filmpje anders, paard in de galop, met 1 hand en in de andere een camera :D Maar het gaat bij mij ook echt niet vanzelf. Soms zit ik te trillen op mijn paard, ook al doet ze niks. Maar ze geeft me dan zoveel vertrouwen, dat ik door ga. En als ik het even niet meer aandurf, stap ik af. Lopen we een stukje en dan is ze zo lief dat ik er weer op durf te klimmen. Maar ik doe het ook alleen als het goed voelt, want dan gaat het ook goed.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 17:55

Klopt, ze is inderdaad niet zo groot. De laatste keer gemeten was ze 1.56. Ik vind haar precies goed. Maar ik vind haar met alles precies goed, want ik ben helemaal weg van mijn paard, haha. Ik stap niet voor het eerste boomstronkje af hoor, maar wanneer we in het verkeer zijn en het zou eventueel misschien gevaarlijk kunnen worden neem ik het zekere voor het onzekere. Paard vind het allemaal wel prima. Een keer stapte ik af voor een hond, toen schrok ze alleen maar van mijn actie, die hond was toch niet eng. Was wel komisch :D

Rebel_Gloe

Re: Blue Magic. 4 Jaar en nu al een heerlijk trailpaard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:10

Haha ja dat is wel grappig. Ze is inderdaad precies goed, jullie zijn echt een erg leuke combinatie. Wat zijn je ambities met haar? Wedstrijden rijden of heerlijk recreatief genieten van je knapperd?

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 15:37

Op het moment zijn we aan het trainen voor wedstrijden maar ik heb niet de middelen om vaak op wedstrijd te gaan. Ik vind het wel erg leuk om te doen en om iets te hebben om naartoe te werken. Blue doet dan ook haar best en is heel lief. Mijn grootste ambitie is vooral veel genieten met mijn paard, en dat doe ik ook elke dag :)

Trouwens, jouw paard is ook enorm gaaf zeg!