Lekker dat jullie ondanks de dazenplaag met deze outfit toch lekker naar buiten kunnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
simodi schreef:NB Als je ook zo'n uitrijdeken wilt kopen: dit is een speciale western uitrijdeken, een gewone past niet om je westernzadel.
simodi schreef:Jeddah schreef:Jed en ik proberen ze altijd gewoon te snel af te zijn... zoefffff...
Da's ook een optie, ha ha!

Om gek van te worden!
jammer dat je mooie paard niet te zien is maar zeeeeer effectief tegen die rotbijters begrijp ik. simodi schreef:Je kunt natuurlijk ook een 'gewone' vliegenuitrijdeken nemen en desnoods de zadeluitsparing zelf aanpassen, maar ik merk dat de gewone modellen dekens bij mijn paints vaak te lang zijn, in de zin dat ze ongeveer op hun knieen hangen.
Voor de maat heb ik een normale 195 cm nodig, maar het worden dan wel van die lange jurken. In de wei vind ik dat geen probleem, maar als rijdeken niet zo praktisch. Maar 't hangt er natuurlijk maar net van af hoe je paard gebouwd is en hoe groot ie is ... (Buzzy is 1.52). De westernmodellen passen dan net wat mooier.
Quince is 1,54 en heeft ook maat 185/195 nodig.