[WN] Bavarian Summer Show - Kreuth - 06.07.2010 - 11.07.2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 22:13

men heeft het hier over o.a. karen gatenprikker, maar op dit niveau moet inderdaad de puntjes op de i gezet worden, door iedereen maar wel heel correct, en als een hengst dan een beetje de macho wil gaan uithangen , dan wordt dat in de kiem gesmoord. het resultaat is er dan ook naar. knol goed broke, werk doen, winnen, klaar.

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 08:34

Inderdaad een puntje inm je barst en winnen maar!!!!!

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:13

"Voor quarterH:

" 04.07. - 11.07.2010 Bavarian Summer Show, Pleasure Celebration, NSBA European Championship Kreuth"
( http://www.nsba-germany.de/termine.htm)
Kun je nu weer rustig gaan slapen????? ;)

MissBullit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:46

Ik weet verder helemaal niet hoe Mark Shaffer voor zijn paarden is en heb hem ook niet zien trainen dit weekend. Ik vond het alleen wel super hoe hij zijn paardje showde. Het was me trouwens niet opgevallen dat hij wat kort van achter liep.

Het niveau is misschien ook niet voor niets hoger in Duitsland en Italie maar zie altijd graag als het met iets meer respect voor het paard gaat. Maar buiten dat vind ik het altijd super leuk om te kijken bij deze wedstrijden. Weer extra inspiratie opdoen voor thuis en dan weer bedenken dat we nog even moeten oefenen willen we dat niveau bereiken.... :D :D

quarterH

Re: Bavarian Summer Show - Kreuth - 06.07.2010 - 11.07.2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:54

er is een groot verschil tussen trainen en showen.....

guni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 17:36

Den nsba hunter nonpro is by the way gewonnen door een belgsiche.
En in verband met de soms hardhandigheid van bepaalde trainers kan ik het volgende op zeggen: met enkel lief te zijn voor je paard kom je niet ver op zo een niveau. En daarbij die mensen weten wel wat ze doen.
Kvind dat vele beginnende ruiters die dingen niet mogen kopieren zonder echt te weten wat ze doen, met soms alle gevolgen van dien!!!!!

Die Peggy de Kraen is ook niet van de minste hoor vorige week in luxemburg heeft ze wel de open allround gewonnen hoor, dus das iemand die ook weet van wat hout pijlen maken

kimmylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 09:01

Wow, die trail proeven echt super! :P

Ben helemaal niet jaloers of zo, ben altijd al blij als ik rond kom zonder al te grote mikado :D

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 22:40

mijn paard maakt er zelf wel een mikado van.. en weet veilloos waar alle balkjes liggen. :P tik tik tik tik tik tik tik.. plok plok, tik.. aah.. dat waren ze..

ik hoorde overigens dat de vrouw van Michael Schumacher.. de F1 coureur.. europees kampioen is geworden in de reining.. en wow.. wat wonen die lui mooi... :~