Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daar word ik voornamelijk bij ruiters gezet die of heel bang zijn of net beginnen..kirsten1990 schreef:hoi diewke!
hoe het er nou mee? al wat veder gekomen??
ten eerste een mega groot compliment voor je doorzettings vermogen en je vasthoudendheid..
er is toch niets leuker dan op je eigen paard kunnen rijden...met of zonder beperking!!
als je nog geen hulp heb..laat het met weten..ik zou je graag willen helpen..
ik werk al 8 jaar op een manege voor "gehandicapten" dit tussen haakjes omdat ik vind dat iedereen soms wel een beetje gehandicapt isdaar word ik voornamelijk bij ruiters gezet die of heel bang zijn of net beginnen..
vind het verschrikkelijk mooi om mensen te helpen die net beginnen! dat je het vertrouwen tussen een dier en persoon ziet groeien!
liefs kirsten
dieuwke10 schreef:Lieve mensen!
Dank jullie wel voor alle hartverwarmende en nuttige reacties! Ik heb iemand gevonden die me komt helpen! Super he?
Ondertussen is het zadel en hoofdstel gearriveerd, en het lijkt wel voor haar gemaakt! het zit als gegoten en staat ook prachtig.
Ik kan niet wachten om straks die berg hier tegenover de boerderij op te gaan! Ik hou jullie op de hoogte!
Ik kan hier echt zo blij van worden!
dieuwke10 schreef:Misschien voor je informatie: ik heb een mitochondriele ziekte, waardoor ik slechtziend ben, ernstige spierzwakte heb in mijn hele lijf en een pacemaker heb i.v.m. hartproblemen.
Desondanks ben ik boerin, zorg zoveel mogelijk dagelijks voor mijn geiten, schapen, pony's, paard, en kippen, run daarbij een vakantieaccommodatie, en zorg natuurlijk voor mijn gezin. O ja.. ik zwem bijna dagelijks in de rivier voor ons huis. Dus lijkt het me niet echt dat ik nog fitness, phisio o.i.d. nodig heb.
De 'mind over body' therorie, in mijn kracht mijn lichaam overstijgen.. daar ben ik echt heus een expert in.