maar ik vind het niet zo makkelijk om in een discussie mee te gaan, dus kijk ik gewoon hoe iedereen reageert
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hahaha! Juliette86 schreef:Het lijkt dat het hoofdstel niet de gewenste ruimte geeft om de hack hoger te hangen. Dat is wel vaker een probleem bij westernhoofdstellen in een bepaald segment.

!
!
(niet alles hoeft duur te zijn om goed te zijn, dat het niet helemaal perfect past.. Ze geeft zelf aan dat ze de hele winter niet heeft kunnen rijden dus bespiering is wat minder. Misschien dat het daaraan ligt? Ik geef hier verder geen mening over
! ).
.
? (Dit is niet gemeen/aanvallend naar iemand bedoeld, gewoon voor me eigen, hier leer ik namelijk ook weer van. Wáarom het slecht is, wat er dan zo slecht is etc..
). 
Leuke fotos ! Ik vind je paard er wel goed uitzien, zij glimt mooi en als je haar meer gaat trainen komt de bespiering vanzelf. Ik denk dat je met de trick riding een half fender drag wou doen ? Het is inderdaad makkelijker om een trick riding zadel (of roping zadel) hiervoor te gebruiken die goed past, je kan je dan je gewicht meer op een beugel plaatsen (dat gaat bij een lichter zadel moeilijker en bij dit zadel schuift je beugel teveel naar achter .. je kan je knie dan wat meer laten zakken zodat je met je been onder de fender komt, dat is steviger en dan kun je de stunt beter afmaken. Met een te licht of een niet passend zadel is dit te gevaarlijk voor jou en voor je paard. Ik vind de band die je met je paard hebt super en het knap hoe zij in het zelfde tempo en recht (zonder te slingeren als het gewicht aan 1 kant komt) door blijft galoperen want daar hebben de meeste paarden moeite mee in het begin