Wat gaaf Rina!!! Ook al zo`n grote meid geworden. Alvast veel fijne kilometers toegewenst.Oh, enneh Meissie heeft ook hetzelfde gedoe met voeten.
Ziet er goed uit!!! Je gaat veel plezier aan haar beleven!En dat met die voeten, dat doet Duran ook altijd.....
Jee wat is QT gaaf uitgegroeid! En nu ook onder zadel...time flies! Kan me nog herinneren dat je haar kocht en ophaalde op Schiphol!Ziet er super uit joh! Complimenten ook voor CC! Ga zo door!
Wat is ie veel veranderd zeg!Is nu net een spiegeltje Foto's zien er ontspannen uit en je ziet dat zowel het paard als CC veel plezier heeft Met dit bereik je ook het meeste
@Tones waar zijn de foto's van Meissie?????? @Gera dat die zo breed zou worden, wist ik al voordat ik haar kocht Ik heb foto's van pappa gezien, en over breed gesproken Pappa van QT
Ohoooooh Rina ik had je topic gemist! Wat is ze mooi en groot geworden zeg! Zo te zien wordt dat inderdaad precies een paard voor jou! Heerlijk!
Hey Rina,zit niet zo vaak meer op bokt, dus ik had een heleboel gemist.Maar uh, wat een beeldschoon dier.Jullie gaan heel veel plezier samen beleven.Groetjes sandra