[WN] Pics van Peppy`s Red Doll

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 07:32

Dank dank dank :D
Jullie zijn wel heel mild allemaal hoor ;)

Lott__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 20:07

trouwens één tip, ik zou mijn voeten wat minder ver in de beugels doen. Rijd vaak lekkerder ;)

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 20:16

Hahaha he he eindelijk een die feedback durft te geven
Thanks Lott , ik vind dit dus fijn zitten, en neem van mij aan dat ik de afgelopen jaren heel wat zadels onder mn kont heb gehad
Dit zijn vrij zware beugels die er op zitten en daarom schuif ik wat door, maar voor mij is het comfy zo :D

Lott__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 20:49

Backup schreef:
Thanks Lott , ik vind dit dus fijn zitten, en neem van mij aan dat ik de afgelopen jaren heel wat zadels onder mn kont heb gehad
Dit zijn vrij zware beugels die er op zitten en daarom schuif ik wat door, maar voor mij is het comfy zo :D

okay dan is het goed, vind ik :')
en vaak zitten mijn voeten helemáál niet in de beugels. Vind ik prettiger rijden, vooral met galop. Dan kan ik makkelijker mijn hulpen geven en makkelijker sturen (met m'n benen) beugels werken mij alleen maar tegen.

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 21:16

Lott__ schreef:
Backup schreef:

okay dan is het goed, vind ik :')
en vaak zitten mijn voeten helemáál niet in de beugels. Vind ik prettiger rijden, vooral met galop. Dan kan ik makkelijker mijn hulpen geven en makkelijker sturen (met m'n benen) beugels werken mij alleen maar tegen.

Doe ik soms ook hoor dan laat ik mn benen eruit
Ze is nog jong en heeft veel begeleiding nodig en soms is het fijner om ze uit de beugels te hebben.........