Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joyfordogs schreef:owja, niet elke kruising heeft de gewenste gang.

.
. (hij is ook nog erg jong)
.
Wat zijn, behalve hun specifieke gangen, bijzonderheden van dit ras?
WesseLady schreef:@joyfordogs, ik ben wel erg benieuwd naar de mm's!Wat zijn, behalve hun specifieke gangen, bijzonderheden van dit ras?
WesseLady schreef:Het is al weer even stil in dit topic...
Ik ben inmiddels op Horse event geweest en heb veel prachtige gangenpaarden gezien. De TWH sprak me enorm aan, zeker die kleine zwarte. Die zag ik later nog bij het barrel racen, wat een geweldig dier!
Tinkiwest schreef:Wij zijn ons ook een beetje aan het orienteren in de diverse soorten paarden en gangenpaarden.
Wat we ons afvragen is hoe is de verhouding met een gangenpaard , schofthoogte en gewicht en lengte van de ruiter? Waar moet je rekening mee houden? Ik ben nl best stevig en niet zo lang...

http://www.youtube.com/watch?v=UaCxoxlG ... re=related ) 
WesseLady schreef:Het is al weer even stil in dit topic...
Ik ben inmiddels op Horse event geweest en heb veel prachtige gangenpaarden gezien. De TWH sprak me enorm aan, zeker die kleine zwarte. Die zag ik later nog bij het barrel racen, wat een geweldig dier!![]()
Ook over de Mountainhorses heb ik veel gehoord, maar die heb ik niet in beweging gezien.
Toen ik zag hoe stil je dus kunt zitten op een gangenpaard, was ik eigenlijk toch wel om.
Dat wil ik ook!![]()
@Succubi, dank je voor je antwoorden!
@joyfordogs, ik ben wel erg benieuwd naar de mm's!Wat zijn, behalve hun specifieke gangen, bijzonderheden van dit ras?
.
WesseLady schreef:Ik ben inmiddels op Horse event geweest en heb veel prachtige gangenpaarden gezien. De TWH sprak me enorm aan, zeker die kleine zwarte. Die zag ik later nog bij het barrel racen, wat een geweldig dier!
)Mikkee schreef:WesseLady schreef:Ik ben inmiddels op Horse event geweest en heb veel prachtige gangenpaarden gezien. De TWH sprak me enorm aan, zeker die kleine zwarte. Die zag ik later nog bij het barrel racen, wat een geweldig dier!
Thanks!![]()
Moon is heel veelzijdig. Naast het boshobbelen, rijden we ook reining, barrelrace en rij ik haar ook op de koeien (volgend weekend weer, hiiieeejaaahhh)
Mocht je Moon, haar jaaling dochter en de Mangalarga Marchadores van Joyce eens willen ontmoeten en voelen onder zadel, dan ben je van harte welkom bij ons in N-Brabant!