Paintje"]
[quote="FlyingHigh schreef:Leer dus je hengst dat er duidelijk een verschil is tussen het showen en het dekken, gebruik een halster met een belletje voor dekkingen, dan mag hij uitschachten.............geen bel, geen feest!! Dit hebben ze heeeeeeeeeel snel door en hoef je je hengst niet meer zo te straffen!
De methode die jij beschrijft heb ik inderdaad al vaker van gehoord van hengst-eigenaren. Maar Meneer Ted Turner weet vast wel waar hij mee bezig is
.
Misschien wel leuk om hier (de omgang met (dek)hengsten) een keer een stukje aan te wijden in Paintpost
?
[/quote]
Omdat het Ted is, zal alles wat hij doet wel goed zijn????
Ik zal vanavond eens in lingerie voor mijn man gaan paraderen en hem een ram voor zijn kruis verkopen omdat ik niet wil dat ie me aantrekkelijk vindt....................ik weet zeker dat ie me dan NOOIT meer aantrekkelijk gaat vinden...........Een dekhengst zal hetzelfde redeneren als hij een knal voor zijn *piep* krijgt als ie reageert op mooie merries wanneer hem geen onderscheid is geleerd tussen showen en dekken......
! Maar goed, ieder zijn manier om met dieren en mensen om te gaan, het is duidelijk niet mijn manier,
.