[WN] Wrangler broeken, waar (via internet) te koop?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 15:32

MissYvette4u schreef:
Moontje1991 schreef:
sheplers.com
De cash vindt het beste.
Die slijt het minst en zit super.
Ik heb ook de Q-baby de jet al zie ik dat ze die laatste niet meer hebben maar de Q-baby vondt ik erg snel slijten en de jet zit gewoon net iets minder dan de cash.
Je moet trouwes bovenaan bij women`s op jeans klikken en dan midden op de pagina op ultimate riding jeans.

Wie weet hoe dat met die maten werkt?
Ik heb maat 28/32 welke broek (Cash) moet ik dan hebben?
En enig idee hoe dat met het verzenden werkt en kost?

Kijk even in de matentabel daar staat het precies in de lengte is je binnen been lengte in inches.
Verzenden gewoon ze verzenden het naar nederland en jij ontvangt het.
Net alsbij de wehkamp.
En de kosten veel goedkoper dan in nederland.
Ik had laatst voor 100 euro 3 broeken en blouse.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 17:18

cissy schreef:
Juliette86 schreef:
Op de Bazaar in Beverwijk is een kraam met alleen maar Wrangler. Daar kocht ik ze altijd voor €25,- per stuk :D . Helaas woon ik nu wat verder weg en is de bezine ook behoorlijk aan de prijs ;( .

zijn dat de USA types met harde plastic label of de europeese met stoffen label? De dikte vd stof is nl een stuk dikker van de USA versie.

Volgens mij zaten op allen leren labels :? . Ik kocht daar wel altijd de 'mode' broeken. Geen idee hoe het met de 'western' modellen zit.

TurdusMerula

Re: Wrangler broeken, waar (via internet) te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 00:26

Ik heb mijn Wranglers hier trouwens gewoon bij de Jeanscentre gekocht... Ik weet niet welk model het is, maar het is geen supercharmante (redelijk hoog model) maar daardoor uiterst fijn om mee te rijden. :)

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 09:02

Ik koop in Nederland normaal het Texas model. Maar wil wel eens wat anders.
Weten jullie of in de QBaby stretch zit. Ben even aan het kijken op Sheplers en het scheelt nu echt veel. :D

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 13:18

Ja qbaby heeft stretch en dat maakt dat hij veel sneller slijt dan bijvoorbeeld de cash die geen stretch heeft maar wel vindt ik veel lekkerder zit.
Ik draag eigenlijnk altijd de cash op het werk, op het paard, in de supermarkt, op een verjaardag, naar het pretpark, op vakantie enz enz enz

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:14

Ik bestel bij www.Jeansselling.nl geen verzendkosten en de broeken zijn ook redelijk geprijst :) en binnen 5 werkdagen in huis
is mij ook wel wat waard :)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:26

vigel1 schreef:
Ik bestel bij http://www.Jeansselling.nl geen verzendkosten en de broeken zijn ook redelijk geprijst :) en binnen 5 werkdagen in huis
is mij ook wel wat waard :)

Ze hebben daar helaas geen lengtematen 38.

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 09:53

@ Xono,.. ohoo wat heb jij lange benen,... die wil ik ook!!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 11:46

Nou, in dit geval kunnen ze weleens in de weg zitten hoor :')

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 13:18

Juliette86 schreef:
Op de Bazaar in Beverwijk is een kraam met alleen maar Wrangler. Daar kocht ik ze altijd voor €25,- per stuk :D . Helaas woon ik nu wat verder weg en is de bezine ook behoorlijk aan de prijs ;( .

Hij staat in de hal waar ook ieder weekend een zanger staat, bij eetkraampjes en de leren jassen.
Hij verkoopt de Wrangler Texas (ik heb hem met stretch gekocht), 1 voor E 40,-, 2 voor E 70 en 3 voor E 100,-.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:07

Margee schreef:
Juliette86 schreef:

Hij staat in de hal waar ook ieder weekend een zanger staat, bij eetkraampjes en de leren jassen.
Hij verkoopt de Wrangler Texas (ik heb hem met stretch gekocht), 1 voor E 40,-, 2 voor E 70 en 3 voor E 100,-.

Wow :wow: dan is hij behoorlijk duurder geworden. Tenzij je er meteen 3 inslaat. Dan zit hij zo te horen ook nog in dezelfde hal als een paar jaar geleden.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:59

Hij vertelde dat hij vroeger de Cowboy Cut had, maar dan hij niet meer aankomen blijkbaar......

Lisa_western

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:19

Laatst bij Jeans Centre vonden we een paar.... Maar weinig keus in maat, model en kleur, dat wel...

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:44

Zucht heb paar weken geleden een broek bij Arthur gehaald maar hij is veeeeel te lang, stijf en dikke stof bleh ik wil een wrangler dayton !!
Ben bij Jeanscentre geweest maar daar hadden ze geen vrouwenwranglers :?
@TurdusMerula; heb jij een vrouwen- of mannenbroek? O ja en nog iets bij jeanscentre begonnen de maten va maat 30 :(

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:20

'Mijn' Jeanscentre toen was in Leidschendam. Ik heb laatst gekeken welk model het is, maar ik ben het alweer vergeten. :+ Durf ook niet te roepen of het een mannen- of een vrouwenbroek is, eigenlijk, ik let daar nooit zo op. :o Als ik er met mijn dikke kont inpas vind ik het goed... :D Maten waren wel kleiner dan 30 ook. :)

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 18:59

ik rij altijd met cruel girl broeken.
toen ik begon met western rijden had ik altijd wrangler broeken aan, maar ik vind cruel veel fijner..
ik weet niet of dat voor jou ook een optie is?
die verkopen ze in heel veel westernwinkels

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 12:45

waar koop je die YouthReiner? ik wil ook zulke broeken

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:01

EmmaK schreef:
waar koop je die YouthReiner? ik wil ook zulke broeken

Ik heb er een paar bij Arhur's Westernstore gekocht en een paar uit Amerika. ;)
Ze zijn echt mega fijn!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:06

Ik haal mijn Wranglers bij de Wrangler outlet store in Roermond. Vooral met de uitverkoop krijg je ze daar heel goedkoop, meestal voor 20 tot 50 euro.
Vorig jaar een superleuke gezien, met op de zijkant heel groot WRANGLER gestikt.. hadden ze em nét niet meer in mijn maat! Dat was balen :')

Verder haal ik er ook wel eens van Levis. Bij de Levis outlet store in Maasmechelen. Die zitten ook erg fijn.

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 14:27

misschien dat ik in mijn vakantie 's een keer richting maasmechelen ga, nog nooit geweest
ik heb nu een paar keer met een cars broek gereden
dat gaat ook keigoed +:)+

SFTW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 11:10

Kijk ook op marktplaats, daar staan vaak ook wranglers op... heb er momenteel zelf 3 opstaan maat 28/30.