[WN] Tops Foxy Jessie , eerste stopfoto wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roni

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 07:59

hey bennie

kon het al niet geloven dat je haar weg zou doen ,maar ja je weet de paarden wereld he hahahhahahahah verders alles goed met je ,heb je nog wat van playboy gehoord ik kan hem nergens meer vinden ,ik hoop dat het goed met hem gaat hij was zo lief ,maar rij je nu die van je oom die merrie die ik gezien heb bij ivet en tim die merrie ,ga je er ook mee starten op de drha en de nrha dan kom ik je wel aanmoedigen nou zie je waarschijnlijk wel in oktober drha wanrooij doe ik ook mee met de rookie en de lady dus tot dan zo wie zo denk ik groetjes roni de pony hhahahahahahahen een kusje voor charietje

Benny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 19:56

hoi , ja ik rij nu die merrie van mijn oom en dat begint aardig te lopen , of ze ook op nrha of drha komt betwijfel ik aangezien hij en het paard geen lid zijn van die verenigingen , misschien dat ze wel eens een oefenwedstrijd ofzo kan meedoen , maar het is vooral voor mijn oom zijn kleindkinderen die een paardje krijgen dan die degelijk ingereden is.Dus als ze braaf is en haar werk doet heeft ze haar doel bereikt.

groeten