Mendurance Zelhem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

Re: Mendurance Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 15:53

Erg is dat he? Naja bus is toch op het nippertje gemaakt, das iig alweer een zorg minder :D Die heeft Andy net opgehaald, pfjewww.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 04:32

alles staat klaar.Op naar zelhem.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 09:05

Veel succes vandaag allemaal!

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 20:11

jeah! eerste geworden klasse twee paardjes!!! nu startgerechtigd klasse drie:D:D

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 05:10

1 pony prima wedstrijd gelopen, die is nu klasse 3 startgerechtigd. Andere pony metabool afgekeurd. Dat had ik niet ziet aankomen bij hem. Hartslag was onderweg steeds prima, bij het oprijden van het terrein in stap gezet en toen zat hij op 80, bij stilzetten daalde hij eerst mooi maar bleef een beetje rond de 76. Er was ook niks geen schaduw en wind het het was bloedheet i de groomarea. Hartslag bleef op 80 hangen na 20 minuten, geen darmgeluiden op de nakeuring en nog steeds 80. Recheck uur later, nog steeds niet goed. Nickey at slecht en wou niet plassen/mesten. Was veels te tam voor zijn doen. Na twee uur was hij pas goed bij gekomen en mocht hij op de trailer. Op ons logeeradres at hij redelijk maar alleen droog hooi. Pas laat naar huis gegaan. Van de trailer af was hij weer fris en fruitig.
Ik ga zo naar mijn werk, mijn man gaat hem straks checken.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 19:27

Heej Nan hoest met de kleine Nik? Al wat opgeknapt?
Spekkie had vandaag nog wel 30km gekund geloof ik, pfffffff, die was vanochtend alweer druk, mijn hemel.

Andy begint nu toch wel enigszins te balen van zn 1e verköte winstpunt. Die moet nog even het verschil doorkrijgen van winstpunten en plaatsingspunten. Komt goed in Etten leur :D