[SGW] Met stoere Vies trainen bij Rob Jansen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Happinez

Re: Met stoere Vies trainen bij Rob Jansen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:21

Heel Gaaf !
Wat doet vies het ook goed !
Toppie :D

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:47

Stoer Annie! :)) Vies doet het maar mooi! :)) Het ziet er voor mij eng hoog uit, maar om ernaar te kijken vind ik erg mooi.

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:50

Jeeej wat leuk! En hij is de halfbroer van mij Shadow! (foto in profiel) En ze staat te koop. Zusje erbij hebben? hahaha
Veel plezier met Vicent!

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 07:09

Wat een gave foto's, en wat lijkt me dat leuk om te doen! :)
Alleen wat me opvalt, is dat je je handen heel hoog houd, en tussen de sprongen door een vrij kromme rug trekt. Mischien iets om de volgende keer aan te werken?

Groetjes,
Leonie

Muluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 07:16

Hé wat grappig, ik heb hier een paar jaar terug ook gereden :+ Waren op zoek naar een nieuw sportpaard en hebben hier toendertijd een paardje bekeken en gereden.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 10:26

casperzot schreef:
Wat een gave foto's, en wat lijkt me dat leuk om te doen! :)
Alleen wat me opvalt, is dat je je handen heel hoog houd, en tussen de sprongen door een vrij kromme rug trekt. Mischien iets om de volgende keer aan te werken?

Heb je goed gezien! Ik denk dat die handen toch stiekem door wat spanning komen. Op de filmpjes zie je ook dat ik tussen hindernissen door mijn teugels steeds onnodig korter pak, bij die gastank moet ik daardoor zelfs helemaal voorover gaan zitten.
De kromme rug heb ik vaker last van :Y) knap dat je dat opgemerkt hebt met de bodyprotector aan!

MT: Nog een stoere Vies erbij zou heel gaaf zijn! Maar eentje is genoeg.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:11

Wow Anne, wat heeft Vies een mooie nek gekregen :D Die foto dat jullie beiden naar de volgende sprong kijken is echt leuk
Verder goed gesprongen! Wel lef hoor, zo'n gastank zou ik never nooit niet durven :o Niet dat ik vies ben van een hogere sprong, maar het moet wel in elkaar kunnen vallen :P

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:09

Vies is leuk :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-10 21:14

Jaa Vies is zeker leuk :D haha
Hij heeft inderdaad zijn halsje weer terug. De gastank vond ik zelf niet zo eng. Hoe scheef je daar ook voor komt, het ding is rond en glad, je glijdt er zo overheen. Dat zie je ook de eerste keer dat ik eroverheen ga. Hij springt te laat, niet hoog genoeg enz... en laat zich over het ding heenglijden.
Het dakje heb ik trouwens niet eens meer gezien toen ik op de hindernis afreed. Dat verbaasde me wel.

Ik kreeg ook van iemand de tip om mijn beugels korter te doen en daar ben ik het helemaal mee eens! Ik had vorige week mijn zadel ingevet en mijn beugels omgeruild. Ik heb ook veel buitengereden en geoefend op mijn verlichte zit. Ik had gewoon geen idee meer op welk gat ik normaal mijn beugels had :') met het verlichte zit oefenen / galoptraining heb ik ze ook altijd 1 gaatje korter, dus dat moet ik in het vervolg ook gewoon doen.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 22:43

Hey Anne, echt super gaaf dat je hier weer kon rijden! Het ziet er ook goed uit! Hij doet het toch maar mooi allemaal! Zitten lastige dingen tussen. Zou leuk zijn als jullie ooit een oefencross zouden kunnen rijden. Veel plezier verder met t crossen als je weer gaat!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 18:04

Dankje :D Zou inderdaad leuk zijn als we een keer een oefencrossje kunnen rijden.
Donderdag gaan we weer oefenen. Ik heb gisteren in het bos op het water en het door galoperen geoefend, ben benieuwd of ik het donderdag toegepast krijg!

Bramblerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:19

Hé Annetje, respect hoor!! Best spannende hindernissen, picknicktafeltje, die gastank! Gaaf terrein! Een gaatje korter is inderdaad misschien wel handig (moet ik zelf ook gaan doen vind ik) en tja van de spanning ga je dan steeds die teugels korter pakken, heel herkenbaar!! Superleuk die filmpjes!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:51

Ziet er leuk uit. Altijd stoer als iemand zijn angsten overwint en zoiets toch een kans heeft. Extra leuk als je dan zo enthousiast wordt.

Leuk paard heb je ook. Van de filmpjes kan je je nooit voorstellen dat hij in het verleden echt in de stop ging.

Daphz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:11

Ontzettend leuk zeg!!!