[WN] zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:23

Waarom hebben blonde meisjes een blauwe navel?

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:37

van het navelstaren Verward

cl@udia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:46

ooooh we zijn bij de blontjes jokes beland heheheh nou dat is helemaal niet off topic ofzo, het is trouwens ook wel pijnlijk duidelijk wie er vandaag niks beters te doen had op haar werk hahaha
eeehm blauwe navel.... geen idee Verward dus

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:48

wordt er hier met vingertjes gewezen? Haha!
Ja het is weer komkommertijd Haha!
Is het niet toevallig Bokt-blauw op die navel?
En om maar weer on topic te komen: mooi zadel, maar veel te duur!

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:52

heb je geen mwerk bij dat zadel claudia?
mag geen oneliners neerzetten daarom hij ziet er wel goed uit die basketwave erzelf ingezet? of de fabriek?

cl@udia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 15:55

om deze tijd zijn het AARDBEIEN natas!!!!
bevalt het verder wel om op de groente veiling te werken ?? hahaha
maar ik wees vooral naar mezelf hoor, alhoewel er toch wel weer een paar blz werk uit m'n 2 typ vingertjes gekomen zijn, echt serieus hard werken kan ik het niet noemen
ik vind het er buiten ook zalig uitzien eigenlijk...hmmmm ik geloof dat ik er maar eens eentje ga opzadelen...
en dat bob zadel, er stond er nog een bij die ik wel erg mooi vond, maar die was 2 keer zo duur...en dan vraag ik me toch af....waarom??

cl@udia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 16:02

het merk is bob's custom
het is een merk waarvan er niet zoveel gemaakt worden, handgemaakt en vast en zeker geen machine tooling
ik kwam ook wat van die message-posts tegen erover, de serieuse reiner in usa schijnt er erg over te spreken te zijn....blijkbaar gebeurd het ook wel dat je een tweedehandse kan vinden voor $1700 (maar dat vind ik nog duur) het is niet eens een cut-out close contact zadel, en ik kan niks vinden over de boom waarop hij is gebouwd, maar ik neem aan dat het wel een geweldige kwaliteit is hoor!

cl@udia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 16:09

ow nou was ik vergeten toe te voegen...en ja je mag geen 1-liner doen dus dan maar weer een heel verhaal eraan vastplakken....dat ik nog STEEDS niet weet wat the rest of the storie is...met die blauwe navel dus
ga jij een zadel-winkel openen rinus?
wordt het een uitgebreide zaak?
en waar ??
altijd handig om te weten dat soort dingen Knipoog

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 16:09

ik had er ook nog niet van gehoord maar ja er zij misschien 20.000 kleine zadelmakers die onder hun eigen naam werken.colorado saddlery werkt ook met socall homeworkers en er zijn er dan altijdt een paar bij die het voor zichzelf proberen toch?
Schijnheilig

cl@udia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 16:16

heb je wel eens van de black rhino saddles gehoord? dat schijnen ook geweldige zadels te zijn
hun site is niet erg compleet, en ik heb ze wel eens gemailed en nooit wat terug gekregen, zijn ook best dure zadels, maar ik vind ze erg mooi, en je kan zelf kiezen welke kleuren en verschillende opties,
het zadel wordt op maat gemaakt voor het paard en voor jou,
dat vond ik dan weer nadelig omdat ik een zadel nodig had die op verschillende paarden past
en zo kwam ik bij de flexibele zadels terrecht, en de verschillende systemen die er zijn, en zo wordt het eigenlijk een eindeloos verhaal, zal je er verder niet mee vervelen, maar die rhino zadels, ken je die toevallig?
daar was ik namelijk benieuwd naar Knipoog
http://www.aboutthehorse.com/
dit is hun website (die al een jaar under construction is)

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 16:21

Blonde jongens zijn ook dom Schijnheilig Inderdaad, het is duidelijk wie hier druk aan het werk zijn Haha! Hier is het uientijd, aangezien ik bij een uiengroothandel werk. Dure zadels, maar als je bedenkt dat ze wel een leven mee kunnen en je het bijna iedere dag gebruikt vallen de kosten per dag nog wel mee. $2050 gedeeld door 20 jaar is $102,50 per jaar. Gemiddeld 5 x per week rijden is 52 x 5 = 260 keer per jaar. $102,50 gedeeld door 260 = $0,39 per keer. Nah, valt mee toch Pling

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 16:24

Nog een blonde vraag, wat is 'De grote stuur-Heike-een-kaartje-actie' ??? Wat, waarom, waardoor?????

cl@udia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 16:28

cornelie...als jij nou zo'n zadel voor mij koopt, dan betaal ik je geen $0.39 maar wel $0.45 per keer dat ik hem gebruik!!
denk eens aan al de winst die je maakt!!
ja?? toe nou?? pleaseeeeeeeeeeee
en nog even wat....ik zal het wel ergens gemist hebben hoor, maar WAAROM DE BLAUWE NAVEL !!!!!!

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 16:29

claudia ik weet dat black rhino voor maar $ 25 een videoband van 50 minuten stuurt waarop je kan leren de maat te nemen van je paard dan bestel je het zadel en maken zij het naar jouw gegevens das goed he
Dromen Dromen Dromen Dromen

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 16:31

heike is al een tijd zeg maar ziek en kan door medicijn gebruik niet bokken werken en zo al een tijdje c Bloos Bloos Bloos

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 07:42

OMDAT BLONDE JONGENS OOK DOM ZIJN!!! Bedankt voor de uitleg over Heike. Uhm claudia, ik denk toch niet dat je een zadeltje van mij kan leasen Clown

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 07:45

hier nog 2 zadels die ik per mail ontvangen heb (was een beetje zwaar, maar m'n pc kon het goed hebben Haha! )
[img]../upload/117/jt_training_saddle_full.jpg[/img]
en
[img]../upload/117/jt_training_saddle_halfbreed.jpg[/img]
Rinus, zet er maar wat text bij, want mij zegt het zo nix (blond dan krijg je dat Knipoog)

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 07:48

Zo te zien zijn het werkzadels. Meer weet ik ook niet geloof ik, die beenaanligging op deze manier lijkt me wel prettig.

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 08:00

sorry natascha ja deze zijn een beetje groot,moet formaat nog wijzigen,het zijn trainingszadels,maar van die kwaliteit dat je er ook met gewoon rijden,optimaal gevoel blijft houden met je knollie.
ook een aanbieding bij opening site,zowel in full ,hafbreed als roughout saddles,
compeet met bijpassend hoofdstel,halster,borstuig
van Fl. 4500,00 voor Fl. 3500,-- dit geld voor de maanden augustu en september 2001 Vork Vork Vork

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 08:10

aanbieding??? en wanneer zijn de geldboompjes in de aanbieding Knipoog Ik denk dat ik toch maar eens opslag ga vragen...

slidinghorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 21:58

Een bob's is in Amerika erg bekent er zijn niet veel zadels van gemaakt maar het zijn hele goede zadels.
Bob Avila heeft zijn naam eraan verleent.

golda1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 20:11

Ik zit nog niet zo lang bij Bokt, vandaar deze late reactie. Ik heb dat bewuste Bob's custom zadel al een paar jaartjes (van mijn ex gehad omdat hij stopte met rijden). Als ik wist hoe duur ie was had ik er wel wat beter mee om gegaan, mijn hond vond de knop wel lekker smaken, en heeft al het buffelhuid er van af gevreten, maar nu ik al jullie berichtjes zo lees, ga ik 'm toch maar heel snel laten reparen. ik leen hem zelfs uit aan een paar meiden bij mij op stal, omdat die zelf nog geen zadel hebben. Maar....... Lekker zitten doet ie zeker en past op bijna elke
paardenrug.