[WN] Wie gaan er naar Den Ham?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:35

Hihi... jah ik heb het gezien.. heb eigenlijk ook echt op jouw staaltje rijkunst zitten wachten. je hebt echt een bloedmooi paard!!! Lovers Ja mij zal je wel herkent hebben, ik val ook niet op ofzo Tong uitsteken
We stonden daar bij de fotograaf Haha! 2 rare meisjes, ik was degene met zwart haar, zwart tshirt en raar hoofd

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:38

Dan weet ik wie je bent. Ja, dan heb je denk ik lang kunnen wachten vandaag. Het ging allemaal nogal in een reflex, liet mijn teugels bijvoorbeeld vieren toen ie bijna over de kop ging. Vervolgens had ik bijna helemaal niets meer in mijn hand. Maar inrijden ging netjes toch? Ben ook wel benieuwd hoe de amateurs het erafgebracht hebben. Was de bak toen ook nog glibberig?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:47

Ik ben na jouw actie weggegaan... zere voeten Knipoog Ben vanavond nog weer even teruggegaan, maar heb toen alleen de laatste klasse nog gezien, was wel spectaculair Haha! Inrijden ging heel mooi. Weet nie of je het doorhad maar zat je de hele tijd aan te gapen Tong uitsteken

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 23:49

Ik ben ook nog even geweest en heb wel een handje vol bokkers gezien.

Ik stapte namelijk uit de auto en zag een palomino staan die wel heel erg op Sanwood Gold (van Sil) leek, dat bleek hem dan ook te zijn!
Toen heb ik dus de hele middag Sil, Bluezarka en Xono voorbij zien gaan Haha!

Niet helemaal eerlijk natuurlijk, want ik kende hen al. Volgens mij heb ik Judith ook nog wel gezien.

pacster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 08:02

ik heb ook niemand herkend, maar nu jullie alles zo beschrijven herken ik jullie allemaal.. ik weet niet of jullie ons herkend hebben.. maar ik hoorde bij het zooitje dat bij de prijsuitreiking van de beginners reining zo stonden te juichen.. mijn zusje heeft deze klasse namelijk gewonnen.. en dat terwijl het Impact's eerste wedstrijd was!!!!!

walk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 14:04

Ja ik ben ook wezen kijken maar ben pas in de middag aan gekomen en heb daar verschillen de ruiters gezien en gesprokken dus ook wel bokkers neem ik aan. wat ik het meest jamer vind dat er niet zoveel deelnamen was was en dat het toch n och laat is geworden door de langen pauzens die er ingelast werden. Er werd oplaast 1 uur eerder gestart dan de planing en dat vind ik wel jammer, dus de tyd planing mag wel een stuk beter.

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 17:45

Hallo bokkers,

Holly was niet zo braaf als vorige week bij de Greupstables maar we hebben ons prima vermaakt. Het was wel vreselijk warm en de bak was toen ik reed juist erg stoffig vond ik. Jullie moeten me herkend hebben als jullie er waren want ik ging vreselijk hard in de open Pleasure (Holly dacht dat we op de renbaan waren Verward ). De Trail(7e) en de Horsemanship(5e) gingen gelukkig wat beter maar het was niet je van het. Daarna hebben we nog wat amateurreining gekeken en zijn toen maar op huis aangegaan want we moesten nog 3 uur terugrijden Slapen . We moeten maar vaker met andere paarden en op andere stallen gaan rijden zodat Holly het misschien wat minder spannend gaat vinden.

Ik weet nu trouwens nog steeds niet wie alle bokkers zijn. Misschien moeten we op de volgende wedstrijd allemaal een rode roos door een knoopsgat doen ofzo Knipoog .

Groetjes Bianca

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 18:11

waarschijnlijk heb ik walk dan wel gezien, maar de rest denk ik niet.

Ferretangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 18:13

Ik ga de volgende keer als ik naar zoiets ga,de naam bokt op mijn t-shirt naaien ofzo...wel zo handig!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 21:46

Ik was helaas niet van de partij. We hebben het namelijk nogal ontzettend druk met het bouwen van de stal. Deze moet 15 juni klaar zijn, want dan komen de paarden!!!!!!!!!! *LOL* Dwz mijn paard Quincy Mayflower en die van mijn broer(tje) Romkabouter: Chip of Chipola alias Stanley. Cool Allemaal heel leuk natuurlijk, maar voorlopig maar geen dagjes weg....... na 15 juni maar weer
Verder natuurlijk iedereen gefeliciteerd, vooral fam. De Kroon (Pa 1e!!) Goed hoor! Haha!

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 18:25

Er zijn foto's van Den Ham op www.marionkeijzer.nl ,ook van mij en Holly. Om de één of andere reden heet ik daar Roos Verward . Ik vind die jog-overfoto het leukste, het lijkt wel een hackney.

Groetjes

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:45

Hey mensjes... misschien een beetje late reactie maar goed, beter laat dan nooit!!! Ik moet zeggen dat ik niet echt opgelet heb op bokkers, was erg bezig met mijn paardje... westernfreak.. heb je mij gezien? Ik heb een hele lichte palomino merrie en had een felroze blouse aan!!! Ik was 2e in de amateur trail en 2e in de open trail!!! was echt erg tevreden!!! Nog meer bokkers geweest??

groetjes Judith

pacster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:56

op de site van die andere fotograaf staan geloof ik ook nog foto's.. www.jankan.nl

walk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:44

Hoi Azhari. het is volgens mij niet mogelijk geweest dat je mij heb gezien, ik was erpaqs in de middag en heb dan zeker 1 van banketstaaf 3 daar wel gesproken.WALK

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 10:24

Haha! ik sta ook op de foto op de site van Marion... op foto Bus S02 Tong uitsteken Meisje in het zwart dat ZWAAR geinteresseerd naar een stop aan het kijken is *LOL*

pacster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 10:42

heey mikju..

dat mijn zusje waar je bij op de foto staat... mooi paardje he?? Kwijl

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 10:44

Zeker weten!!! Ze rijd ook steengoed...!

pacster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 10:45

dank je, ik zal het haar zeggen.. het was pas de eerste wedstrijd voor hun saampjes.. ging echt heel goed.. *LOL*

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 10:49

slowchat Knipoog Ik heb het gezien en vond het ook echt heel mooi gaan... T is natuurlijk anders als je zelf rijdt, maar zag er super uit! Enne... eerste wedstrijd samen??? Zou je niet zeggen...

pacster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:44

jah, voor impact was het helemaal de eerste, maar Suzanne heeft met andere paarden wel wedstrijden gereden.. ben echt heel erg trots..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:12

Zou ik ook zijn... op zo'n zus en op zo'n paard Haha! Echt grappig dat er nog best veel bokkers zijn geweest!

pacster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:35

alleen jammer dat we niemand konden herkennen afgelopen zaterdag.. Huilen misschien volgende keer maar een roos in je knoopsgat doen.. Haha!
rijdt jij ook paard?? (sorry lekker oftopic.. Haha! )

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 14:36

Sorry walk ik bedoel pacster geloof ik. Geloof dat ik mijn slaap nog niet helemaal uit had toen ik mijn berichtje plaatste. Of misschie alweer slaap had. In elk geval was ik er niet helemaal bij. Maar er zijn nog oplettende mensen hier.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:48

Leuke foto's heb ze net gekeken Probeer Jan Kan te bestellen voor de MidSummer Classic Show in Middenmeer

pacster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 08:05

Staan er al foto's op de site van Jan Kan??