Mijn vader bemoeid zich er niet mee...
(ik was 16) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ik was 16) mo_van_dijk schreef:Spannend!! Tip, bel even de KNHS om die standen te verifieren.
. Hij vind het erg leuk: gezellig een dag met de familie weg, lekker wandelen in het bos(en soms even opzij springen voor een paard
). En mijn vader vindt de mentaliteit van de mensen op die wedstrijden gezellig. Je bent een dag met elkaar weg, iedereen is de hele dag aanwezig en je ziet elkaar meerdere keren per dag waardoor een praatje nog wel eens wil ontstaan. En op een volgende wedstrijd kom je toch vaak dezelfde mensen weer tegen.
Zei ook meteen dat het goed was en de keer daarna stond ze ook weer rustig te kijken.
Ik heb jaren geprobeerd het uit te leggen en hij snapt wel dat zowel mijn paard als ik het leuk vinden maar hij staat letterlijk doodsangsten uit. Nu meld ik na een cross gewoon "oh, en vandaag ben ik ook nog gaan crossen en het ging goed.."
Hij en mijn mam weten dus nog altijd niet dat ik 2,5 jaar geleden een flinke smak gemaakt heb in Ysselsteyn waarbij ik met een flinke hersenschudding en gekneusde heup door de ambu uit het bos gebracht ben.
Ons mam is toen wel gaan kijken en die was blij dat ze pas achteraf was gaan kijken.
zij had bij de finish meer last van adrenaline dan ik 
CarpeDiem schreef:Ik weet van mezelf dat ik als groom ook blij ben met het commentaar: "nummer ... Goed op hindernis ..." . Ik denk dat ik gek zou zijn geworden als ik zou hebben gehoord dat er idd iets gebeurd zou zijn.
Zelf heb ik altijd tegen mijn naasten gezegd dat áls ik op de 1 of andere manier zou verongelukken met crossen. Ze zich dan wel moeten realiseren dat t met een lach en een gelukkig gevoel is geweest.
Mijn vriend is motor rijder, en rijdt stevig door, ik ben ook niet van plan hem te verbieden het te gaan doen. Voor hem geeft de motor dezelfde kick als mij het crossen. Dus daarin begrijpen we elkaar erg goed.
Zelfs al zou ik in een rolstoel komen oid dan kan je altijd nog gaan mennen of paralympier worden
(ieder jaar vast uitje, dat dan weer wel
) Maar dat de B/L echt wel te doen is met een goede training en dat hindernissen, juist in een hoog tempo, moeten vastliggen ivm de veiligheid.

. Mijn vader heeft 'vroeger' ook altijd SGW gereden. Mijn moeder heeft ook altijd paard gereden alleen niet echt fanatiek in de SGW. Mijn vader vond/vind SGW het mooiste wat er is. 
). mn ma vind het dood eng, maar springen vind ze ook al eng. ze vind het wel leuk dat we het doen, want de pony (en ruiter natuurlijk
) vinden het allebei gewoon heel leuk om te doen, en dat is ook goed zichtbaar. Maar als ze moest kiezen had ze liever dat ik het niet deed.