[WN] Zoooooo trots op Mileen... 2x 2e in Lisse!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

banish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 11:14

vera schreef:
Er is toch wel iemand die foto's heeft gemaakt??......toch????? Haha!

Ikke!!! Of nou ja...... de ouders van Frederiek eigenlijk.
Frederiek heeft met Banish een 5de plaats gehaald. Hij ging er maar twee keer vandoor in galop en was vanuit draf bijna niet te stoppen. Wat een monster he?! Daarom ben ik dubbel trots op Frederiek dat ze tóch nog rustig bleef en een 5de plaats heeft gehaald.

Ik heb nog geen foto's van de andere ruiters gezien, maar deze vind ik zelf in ieder geval erg mooi!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 11:29

Banish zag er dan ook super uit. Mooi in de vacht en een precies goed speklapje op z'n buikie Haha!
Ik vond trouwens dat ze 'm netjes rijdt hoor Jouke, zuinig op zijn, zo'n bijrijdster!

banish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 13:01

Ik ben ook erg zuinig op haar
Banish ziet er super uit. Dankzij de goede zorgen van de stalhouder. Dat beest krijgt me een partij eten!!!
EN ik ben ook trots op Frederiek, want ze rijdt hem inderdaad netjes. Alleen we hadden al drie weken niet veel gedaan doordat Banish een hoefscheurtje had opgelopen waar hij wat last van had. Dus alles bij elkaar genomen, heeft ie zich nog net al te erg misdragen. Schijnheilig
(Het blíjft nu eenmaal een klein monstertje Extreme duivel )

mister

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 09:10

Ik vond het heeeeeel erg leuk om wedstrijd te rijden!!!!! ondanks dat hij een beetje jolig was... (het blijft een klein monstertje!!) maar de volgende keer proberen we het gewoon weer!!
groetjes Frederiek

P.S. op mij hoef je niet zuinig te zijn, je komt gewoon nooit meer van me af!!!!!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 15:26

wat ziet banish er goed uit je kan zien dat hij lekker Vork nu maar hopen dat hij zo dik blijft

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 15:48

Hey wat ziet die banish er goed uit zeg! Toen ik em (heel lang geleden hahaha) eens bij jos zag vond ik em al erg leuk, en hij heeft zich nu echt mooi verder ontwikkeld... je bent vast heel trots op hem, ook al is ie een draakje. Haha!

En jammer dat frederiek zo ver weg zit anders had ik haar ook geprobeerd over te halen om te komen bijrijden Knipoog

Allebei iig gefelici met de 5de plaats!

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 09:04

Ah, was dat banish! ik vond het inderdaad een PLAATJE en Frederiek nog van harte gefeliciteerd!

fanci

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 07:10

gefeliciteerd sonja.