de wedstrijd is niet goed gegaan, had ik zelf ook al verwacht. vrijdag had ik les en daar hebben we het wel geoefend maar het lukte gewoon niet, horsemanship is ook niet m'n beste onderdeel. heb alles gedaan wat zegmaar fout kan gaan XD een bocht te laat genomen, daarna een volte heel slordig gereden en op het laatste nog eventjes een pion omver gereden.. maaar ik vond het wel even leuk om mee te doen :p
Backup
Geplaatst: 31-01-10 20:57
het is ook lastig hoor HMS Zit heel veel in het vooruitdenken van je parcours !!! Maar je bent wel weer een ervaring rijker
En als je gaat halteren met een merrie, maar haar manen niet wilt knippen, kun je dan ook een hengstenvlecht maken? of is dat een no-go bij een merrie?
troi
Geplaatst: 01-02-10 21:01
Ach je krijgt er vast geen strafpunten van gok ik, maar heel eerlijk gezegd voelt het een beetje raar om een hengstenvlecht bij een merrie te doen..
ik vind dat een hengstenvlecht opzich best wel akn hoor. vind een matje echt een beetje slordig eigenlijk voor een wedstrijd. nouja slordig is misschien niet het juiste woord maar ik bedoel meer, ja zo 'onprofessioneel'