En opa van Tom

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kamille thee, ik zeg het je! sil schreef:co is wel geshowd als jong paard, eerste show liep ze al super maar door haar drachtigheid is er toen niet meer mee geshowd. plan is dit jaar haar maar als senior paard te gaan starten haha en tom is nu ook al 4 dus die gaat onder het zadel.....en als hij net als mams en oma is zie je die vanzelf wel voor bij komen. co ( 156) is al stuk groter dan sanwood ( 147) en tom......... die wordt denk ik wel 160!!
Sanwood leert nog steeds aan kleine kinderen en beginners dat ze niet bang hoeven te zijn voor paarden en met veel geduld helpt hij ze allemaal het zadel in. Hij heeft dagtaak aan het opvoeden en onder de duim houden van mijn intussen 5 jarige hengst. geweldig zoals hij dat doet! en wie weet zie je die bolle dit jaar nog eens op een show voorbij komen............. waarschijnlijk met veel geluid en geen concentratie haha want de laatste jaren mag hij dingen............ die hij nooit mocht haha