Hoi wgirl, Ziet er inderdaad heel gelikt uit: mooie outfit, mooie merrie. Het valt me wel op (sorry als ik misschien wat zeurderig overkom) dat je paard weinig bespiering heeft. Vooral de bilspieren. Dat kan aan mij liggen hoor: persoonlijk kijk ik als eerste naar de bouw van het paard, vooral naar de bespiering. De bespiering zegt mij iets over hoe het paard getraind wordt. Het kan natuurlijk zijn dat jij een vrij jong paard hebt, dat de bespiering nog niet heeft. In ieder geval: de foto's zijn heel mooi om te zien! En inderdaad: shoppen via internet kan heel erg leuk zijn! Daar ben ik het helemaal mee eens. Als je in de USA blijft: heel veel succes en laat die americanos een poepie ruiken!!!
De reden dat ze weinig bespiering had tijdens die wedstrijden is omdat ik haar 3 maanden vrij had gegeven en ze lekker in het land had gelopen. Ze staat al sinds haar 3e jaar in training en ook een paard heeft af en toe een break nodig! Het was natuurlijk afwachten hoe dit uit zou pakken, maar haar vakantie had haar veel goed gedaan! Ze staat nu weer lekker in het land en in het voorjaar begin ik weer met haar.
Wauw wat een machtig mooie merrie! Ik hoop ook ooit zo,n black beauty in mijn tuin te hebben! Heel veel plezier met haar!
EmmaK
Geplaatst: 24-01-10 18:30
gefeliciteerd natascha!
ik ben jaloers
wgirl
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-10 20:08
Dank jullie wel
Jij hebt ook een gaaf paard Emma
Joelle1996
Geplaatst: 24-01-10 20:09
wat een super merry heb jij ik zou ook trots zijn
dropje2
Geplaatst: 27-01-10 16:42
Hoi Natascha, ik zie je topic nu pas
Jullie zien er prachtig uit hoor , en ze hebben altijd wel wat extra's he, die zwarte dames.. (nou bén ik natuurlijk een béétje erfelijk belast met die black beauty tic )
Succes daar in de VS en zet Nederland op de kaart!