[WN] Toekie & Bonanza zeggen gedag...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 10:01

geniet er van Toekie :)

heel veel mooie en heerlijke ritjes toegewenst ;)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 10:39

ook ik vind het jammer jou niet meer op wedstrijden te mogen zien
je was een mooie combinatie

heel veel plezier met het buitenrijden, dat is zekers ook heerlijk om te doen met je paard

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 12:16

Yo Toekie!! +:)+ Super dat je zo'n beslissing genomen hebt!
Ik begrijp je gevoel helemaal :j Ik heb vaak genoeg ook van die ritten dat ik denk, hier kan geen Nederlands Kampioen medaille tegenop! :D

Mocht je toch met al je buitenritten een beetje wedstrijd element gaan missen :D Kan ik je TREC aanraden :j

Verder lekker genieten nu jullie saampjes! :+:

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 12:56

He jammer... Vond jullie daar wel geschikt voor..
Ik snap dat je daarvoor wel eea moet hebben, zakelijk bekeken.. dat werkt het makkelijkste.
Je weet nooit hoe dingen lopen :D Wel wat blijven trainen he.
Geniet ze verder saampjes ;)

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 13:12

Oh dat is wel heel jammer Toekie, temeer omdat jij zelf volgens mij ook altijd veel plezier hebt gehad in het rijden van wedstrijden. Inderdaad zijn jullie gewoon een erg mooi combinatie samen en gelukkig zal dat natuurlijk niet anders zijn in furry ass uitvoering :D . Geniet van elkaar en hopelijk wel een keer tot ziens he; vond het erg gezellig in Wanroy!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 13:23

Wat een lieve en bemoedigende reacties! Heel fijn om te lezen, want het heeft heel veel tijd gekost voor ik er zelf 100% achter stond en deze beslissing volmondig uit kon spreken. Bedankt, ook voor de complimenten!! :o

Crow: Dat is dus ook heel lang mijn frustratie geweest. Het kán met Bonanza, dat heeft hij bewezen. Maar de (financiële) middelen zitten in ons geval niet mee. En voor Bonanza zal het niet uitmaken; die is even gelukkig (misschien wel gelukkiger) met veel fijne recreatieve (buiten)ritten. :)

Sonja: Wauw, speechless... :o En graag! Je kunt hier prachtig buitenrijden. ( http://www.natuurmonumenten.nl/content/stippelberg-1 :D)

Yvette: We gaan nog wel samen op wedstrijd, maar ik sta dan langs de kant. ;) Wij gaan zeker heel veel fun hebben met zn viertjes!!

Funnygirl/WB: Vast wel, hier in het zuiden zijn met regelmaat NRHA shows en even binnenvallen vind ik altijd gezellig. Paint/Quarter/WRAN is meestal (te) ver weg, maar wie weet. ;)

SusanW: Haha ja dat klopt, maar toch houd ik die vlecht erin. Net zoals ik Bonanza's manen mooi kort houd. In geval van het tweede: dat staat hem gewoon mooier. En zijn staart heeft veel tijd gekost om hem zo prachtig vol te krijgen, dat wil ik dan toch wel zo houden. Ook al is het niet meer voor de show. :P

Regina: Dat was idd een héél speciaal moment en hoort zekersteweten bij de hoogtepunten!!

Nogmaals; bedankt allemaal!!!!

Anoniem

Re: Toekie & Bonanza zeggen gedag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:31

Hey Toek!

Jammer dat we jullie niet meer zullen zien op wedstrijden, jullie waren, zoals anderen al gezegd hebben, een genot om naar te kijken! Maar wat je zegt...sámen is t belangrijkst en aan gezien de hemel op aard nog altijd is op de rug van een paard, is er niets mooiers dan samen mooie momenten beleven in de natuur! Geniet van jullie ritten en het samenzijn! Enne...misschien komen [naam] in ik jouw kant wel eens op! ;)

En wat Mac al zegt, Wanroij was erg gezellig! :j Dusseh...je komt toch nog wel eens buurten? :P

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:33

Toek wat heerlijk meid! Lekker genieten met Bon samen, lekker naar buiten... daar kan geen wedstrijd tegenop :+: Jullie hebben laten zien wat jullie kunnen, maar dit kunnen jullie veel beter, gewoon genieten.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:00

Op je hoogtepunt stoppen, je bent een echte topsporter! :)
Jullie hebben zeker laten zien wat jullie kunnen en wie jullie zijn.
Heel veel plezier met alles wat nog op jullie pad komt en laat nog eens van je horen he! :)
Heeeeeeeeeeel veel plezier meid!

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:10

en daar is niks mis mee!
heerlijk er zijn nog zoveel andere leuke dingen om te doen met je paard. Geniet ervan!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:42

Jammer dat je stopt, ik begin net met de wedstrijdsport en je leek me een leuke meid om es IRL te zien op wedstrijden! Wat betreft de ritjes; volkomen begrijpelijk, ben ook hooked aan het buitenrijden! Mocht je op de eigen omgeving zijn uitgekeken, je bent altijd van harte welkom in de Drunense duinen ;) (zo ver is het niet van jullie vandaan)
Have fun!!! :D

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:25

Jammer dat je stopt Toekie, maar ook heel begrijpelijk hoor. Er is nog zoveel meer dan wedstrijdrijden.
Ik wens jullie heel veel plezier met alle mooie buitenritjes die nog gaan komen.

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 13:55

Of jullie nu op show rijden of in het bos, jullie blijven een mooi team en het belangrijkste is dat je geniet van je paard, op welke manier ook! veel plezier nog samen en wel af en toe foto's plaatsen van jullie ritten ;-)

Jac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 14:10

Hey Toek,

Jammer dat je ermee stopt, ik vond het altijd leuk om je verslagen te lezen en vind persoonlijk jullie een heel mooie, op elkaar ingespeelde combinatie.
Maarrr.....jouw beslissing om lekker buiten te rijden, lekker lol met je knol en furry ass te kicken is natuurlijk ook heeeeerlijk. Ik doe zelf het al jaaaaaren.... :D
Dekens af, ijzers af en let it snow! Je kunt toch gewoon lekker blijven trainen en verbeteren, al krijg je er dan geen punten of bekers meer voor?
De omgeving bij jou is prachtig...de Stippelberg is super, maar ik vind het stukje Grotelse Heide nog mooier, zeker als je even buiten de gebaande paden gaat...(je kunt ergens makkelijk achter het hek door) En richting Gemert, achter het fokzeugenbedrijf...daar heb je een kilometers lang zandpad.....heeeeerlijk om eens lekker lang te galopperen! En langs dat watertje door de bossen, zijn net de ardennen joh!
Ben je ook al eens het zandpaadje ingegaan precies op de kruising van Tereyken en Milschot? Das als je aan het einde van de Grotel niet rechtdoor het bos in gaat, maar linksaf en dan op de kruising rechtdoor gaat. Is ook prachtig joh!!
Wat wij ook wel deden was het beklimmen van de "afvalheuvels" langs de bakelsedijk over de mountainbikeroute. mag wel niet, maar wel leuk! En dan de Aarlese visvijver....lekker met de pootjes erin...al geloof ik dat dat nu niet meer kan, vanwege die golfbaan.....Wat dat betreft heb ik wel moeten inleveren op bosgebied (sta nu in Mariahout, waar het ook heel erg mooi is, maar niet zo divers aan uitrijmogelijken).
Dus meid, geniet ervan!!! Van mij heb je groot gelijk. *D

groetels, Jac

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 19:54

Hey meis!
je concurrentie zal het misschien niet zo erg vinden? }>
Jullie gingen inderdaad hooguit een aantal keer per jaar weg, en werden dan weer 'ff' kampioen, of 'ff reservekampioen'... :+ :D
Nee, zonder gekheid, ik kan het goed begrijpen! En niets is toch ook zo lekker als heeerlijk buiten tuffen op zijn western's? Als ik het kon betalen zou ik ook een bonanza (met zo'n goddelijk westernzadel erbij!!) erbij willen, geweldig lijkt me dat! _/-\o_ _/-\o_ Misschien als ik toch Stitch nog ooit verkoop dat ik je voorbeeld wel eens zou kunnen gaan volgen, al lijkt me dat een hele omschakeling..! Heel veel buitenrijplezier samen!! +:)+

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:02

Jammer Toekie,
Jullie waren een plaatje in de ring.
Veel plezier met de buitenritjes.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 18:15

Je hart heeft gesproken....zoiets besluit je niet 1-2-3, dus temeer: +:)+
Heel veel geluk en plezier met Bon, wát je ook doet!

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 10:25

Heey!
Wel jammer maar zeker begrijpelijk!
Lekker buitenrijden is ook zeker heerlijk om te doen!! :D
En wie weet wat de toekomst brengt, als je toch nog zin hebt om wedstrijden te gaan rijden doe je dat toch lekker? :)
Jullie hebben ook zeker resultaten behaald om trots op te zijn!!
Geniet ervan! :D

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 10:32

Jammer , maar je hebt groot gelijk!!
Het is allemaal zo duur , en goedkoper als in het bos rijden kun je haast niet :D
Veel plezier met je mooie paard!!!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 14:19

Ik kan me voorstellen dat je even tegen de beslissing aan hebt zitten hikken, heel herkenbaar ;) Maar ookal deed je dat met plezier, je zult zien dat je van al het andere ook zo kunt genieten, samen een eenheid kunt vormen met je paard buiten die showring en uitdagingen aan kunt gaan ookal staat er geen judge in de bak.
Veel plezier met het Grote Genieten en vergeet niet af en toe foto's te blijven posten van jou en Bon's furry ass ;)

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 16:55

Jammer dat je met de wedstrijden stopt, maar wel erg begreipelijk

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 18:11

Minstens net zo leuk als wedstrijden rijden! ;)
Maarreh... waarom zou het definitief moeten zijn? Het lijkt hier wel of er iemand dood is ofzo? Misschien zit je over een half jaar wat royaler bij kas, loopt het paard lekker enz en kun je toch zo weer starten?
Veel plezier met wat je ook (niet) doet!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 14:35

Superreacties weer, echt leuk om te lezen!!
Definitief is het zeker niet. Zoals ik al zei; wie weet wat de toekomst brengt. En als er onverwacht hier om de hoek een aqha show is (gebeurt toch niet :P ) zal ik niet ontkennen dat ik die dan graag 'meepik' als het lukt. Het voelt alleen beter om - na lang toch proberen - de knoop door te hakken en hardop te zeggen: ik stop er mee. Want telkens heel graag willen maar niet kunnen is heel frustrerend. Over een half jaar zal de situatie nog niet veranderd zijn, maar Bonanza wordt binnenkort pas 10. *D Dus ik ga er vanuit dat het over een jaar of twee-drie-vier-vijf ook nog kan (mocht het dan wel haalbaar zijn). :D
En zo niet: wij genieten toch wel. :j

Tario

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 20:46

Heel knap van je, het is natuurlijk niet leuk!
Maar die bosritten met je paard zijn vaak niet te vervangen!
Héél veel plezier, en dat je er maar ontzettend van mag genieten!